Manhattan speelt in op veranderende retailmarkt met nieuwe Manhattan Active™ Store Solution

NIEUWEGEIN, 31 mei, 2017

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH) heeft eerder deze maand de nieuwe Manhattan Active Store Solution geïntroduceerd. Deze suite speelt in op het groeiend aantal activiteiten dat in een winkel wordt uitgevoerd: van point of sale en clienteling tot store inventory en store fulfilment. Als onderdeel van de Manhattan Active oplossingen is de software cloud native, versionless en volledig uitbreidbaar.

De rol van de winkelmedewerker verandert snel en verschuift van het verkopen van producten naar een focus op klantbinding, klantervaring, micromarketing, het afhandelen van digitale orders die in de winkel worden opgehaald of vanuit de winkelvoorraad worden verzonden. Manhattan Active Store Solution is ontworpen om de moderne winkelmedewerker te ondersteunen bij het bieden van een gepersonaliseerde service, terwijl tegelijkertijd online orders die direct vanuit de winkel worden verzonden, razendsnel moeten worden afgehandeld.

Manhattan Active Store Solution voorziet in een uitgebreide verzameling van tools om de moderne winkelmedewerker te ondersteunen en dient als platform voor toekomstige innovatie. Het is ontworpen om alle activiteiten rondom het oopprocessenar af te stemmen, ongeacht hoe een bestelling is geplaatst. aankoopproces naadloos op elkaar af te stemmen, ongeacht hoe en waar een bestelling is geplaatst. De oplossing wordt aangestuurd door een enkel transactieplatform met een moderne gebruikersinterface. De oplossing is volledig responsief op alle typen devices, applicaties en besturingssystemen en werkt precies hetzelfde op zowel mobiele en vaste schermen.

“Tegenwoordig is de winkel een verlengstuk van de online ervaring. In onze omnichannel retailcultuur bestaat het concept van een point of sale als een op zichzelf staand idee of technologie niet meer”, zegt Brian Kinsella, vice president product management bij Manhattan Associates. “In onze optiek is een transactie universeel en moet de mogelijkheid bestaan om een transactie vanaf elke plek in de organisatie te initiëren of aan te passen. Manhattan Active Store combineert Order Management en Point of Sale om onderling verbonden, snelle en flexibele processen te creëren die aan de verwachtingen van de consument voldoen én overstijgen.”

Belangrijke features van Manhattan Active Store:

• Een uniforme, actieve ervaring die werkt op alle typen devices die een winkelmedewerker gebruikt – of het nu een iOS handheld, een Android tablet, een Windows touchscreen bij de kassa of een desktop op het kantoor is.
  • Ondersteuning voor het Microsoft® Windows® 10 platform, met precertificering van de beste point of sale hardware van HP, inclusief de HP RP9 voor kassa’s en de HP Elite X3 voor mobiele verkoop, fulfilment en voorraadbeheer
  • Flexibel ontwerp die alle verantwoordelijkheden van de moderne winkelmedewerker verenigt om de diversiteit van de winkel van de toekomst te kunnen ondersteunen

Manhattan Active Store is een onderdeel van Manhattan Active Omni, een oplossing die samen met Manhattan Active Supply Chain en Manhattan Active Inventory onderdeel uitmaakt van Manhattan Active Solutions. Deze oplossingen leveren soepele, onderling verbonden software die altijd actueel is en vanaf elke plek kan werken, met mogelijkheden voor on-premise implementatie, private of public hosting, managed of as-a-service. Ze zijn eenvoudig aan te passen op de unieke behoeften van een organisatie en ontwikkelen mee met de veranderende wensen van elke organisatie of de gehele industrie.

Ontvang actueel nieuws over producten, klanten en partners van Manhattan Associates op Twitter en Facebook.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannelcommerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premises oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.