Nieuwe huisstijl voor Manhattan Associates: Push Possible™

NIEUWEGEIN, 08 februari, 2018

Manhattan Associates, Inc. (NASDAQ: MANH) introduceert met Push Possible’ een nieuwe huisstijl die ontworpen is om de investeringen in innovatie en de uitbreiding van het portfolio te illustreren. Het nieuwe design benadrukt het unieke vermogen van Manhattan om supply chain, voorraadbeheer en omnichannel commerce oplossingen te bundelen in één customer centric portfolio.

“Push Possible is een statement over onze toekomst en ons vermogen om klanten te helpen hun bedrijf te transformeren”, zegt Eddie Capel, president en chief executive officer van Manhattan Associates. “Het staat bovendien voor een brede en dynamische benadering van ons merk. Het weerspiegelt de waarde die wij een bredere groep beslissers bieden, terwijl het nog altijd onze passie toont om klanten centraal te stellen.”

De nieuwe huisstijl werd enkele weken geleden tijdens de National Retail Federation Retail’s Big Show in New York gepresenteerd, waar Manhattan sponsor en exposant was. De nieuwe huisstijl wordt vanaf nu overal doorgevoerd.

Ontvang actueel nieuws over producten, klanten en partners van Manhattan Associates op Twitter en Facebook.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannelcommerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.