Manhattan Associates introduceert Supply Chain Commerce

NIEUWEGEIN, 03 juni, 2013

Manhattan Associates, leverancier van supply chain optimalisatieoplossingen, introduceert Supply Chain Commerce™. Met Supply Chain Commerce komen twee tot nu toe gescheiden functies samen: de oplossing stelt bedrijven in staat om meer te verkopen aan hun klanten en biedt hen een tool voor het uitvoeren van een succesvolle omnichannelstrategie.

“Commerce floreert wanneer bedrijven dicht bij hun klanten staan”, zegt Eddie Capel, President en CEO van Manhattan Associates. “Sinds 2006 heeft Manhattan meer dan 300 miljoen dollar in onderzoek en ontwikkeling geïnvesteerd. Dit heeft ons in staat gesteld een platformgebaseerde Supply Chain Commerce oplossing te ontwikkelen die volledig klaar is voor het nieuwe omnichannellandschap.”

Manhattan Associates is erkend marktleider in supply chain management oplossingen. Ook in deze digitale revolutie zal Manhattan haar klanten de weg wijzen met klantgerichte Supply Chain Commerce oplossingen die de commerciële en salessystemen aan de voorkant naadloos verbinden met supply chain performance en efficiëntie aan de achterkant, en dat op één technologieplatform.

“Omnichannel draait niet alleen om retail. Alle industrieën, inclusief groothandels en producenten, verkopen tegenwoordig via meerdere kanalen”, aldus Capel.

Tijdens Momentum® 2013 presenteerde Manhattan de specifieke mogelijkheden die Supply Chain Commerce biedt voor het creëren van uitstekende klantervaringen en het bevorderen van merkentrouw, zoals mogelijkheden om overal vanuit het netwerk te kunnen verkopen en een end-to-end controle op de voorraaddistributie.

• Verkoop vanuit het hele netwerk: Biedt klanten snel toegang tot de producten die ze willen, rekening houdend met de voorwaarden die zij stellen. Dit heeft betrekking op klantgerichte planning, voorraadbeschikbaarheid en flexibel fulfilment – in alle verkoopkanalen. Bovendien wordt ondersteuning geboden voor het orkestreren van alle orders voor alle verkoopkanalen binnen de gehele organisatie.
  • End-to-end controle op voorraaddistributie: Biedt de mogelijkheid om de beloften van het merk te ondersteunen en servicesniveaus te garanderen, met rimpelloze uitvoering tegen de best mogelijke marges. Intelligente forecasting, efficiënte bevoorrading, kosteneffectief transport en schaalbaar voorraadbeheer – door het hele distributienetwerk heen.

“Aan de wensen van klanten voldoen, creëert loyaliteit en vertrouwen”, concludeert Capel. “Dat is nieuw terrein voor de supply chain industrie en dit is dé essentie van Supply Chain Commerce.”

Manhattan Associates levert al ruim 23 jaar wereldwijde supply chain oplossingen aan meer dan 1200 organisaties die supply chain software, processen en technologie als strategische voorwaarden voor marktleiderschap beschouwen. De supply chain innovaties van Manhattan omvatten: Manhattan SCOPE™, een portfolio van softwareoplossingen en –technologie, die organisaties helpt hun supply chain van planning tot uitvoering te optimaliseren en Manhattan SCALE™, een portfolio van distributie- en transportmanagementoplossingen die op Microsoft.NET-technologie zijn gebouwd. Meer informatie vindt u op www.manh.eu.