Manhattan Associates voor de zevende keer uitgeroepen tot leider in Magic Quadrant voor Warehouse Management Systemen

NIEUWEGEIN, 29 oktober, 2014

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van Supply Chain Commerce oplossingen, is voor de zevende keer op rij tot leider benoemd in Gartner’s Magic Quadrant voor Warehouse Management Systemen.

Gartner, 's werelds grootste IT-onderzoeks- en adviesbureau, evalueerde voor het jaarlijkse Magic Quadrant-onderzoek 18 aanbieders van Warehouse Management Systemen (WMS). Manhattan Associates scoort het hoogst op de twee graadmeters: volledigheid van visie van de WMS-markt en het vermogen om die visie uit te voeren.

Twee belangrijke criteria in Gartner’s Magic Quadrant van dit jaar waren Supply Chain Execution (SCE) convergentie en User Experience. Over het toenemend belang van Supply Chain Execution schreef Dwight Klappich, Analyst bij Gartner: “Van SCE-convergentie kan pas worden gesproken als een aanbieder meerdere SCE’s en gerelateerde functies heeft ontwikkeld op een gemeenschappelijke technische architectuur, die gebruikmaken van dezelfde user interface, datamodel en business logic. Slechts een beperkt aantal WMS-aanbieders biedt dit.”

"Eén van de opmerkelijke gebieden van differentiatie tussen leveranciers in het Magic Quadrant van dit jaar is user experience, en gezien de belangstelling van klanten, heeft dit meer aandacht gekregen in de evaluatie van het aanbod”, vervolgt Klappich in zijn uitleg over het toegenomen belang van klantervaringen in de evaluatie van dit jaar.

"Wij geloven dat onze blijvende leidende positie in dit Magic Quadrant een afspiegeling is van onze niet aflatende focus op de klant, investeringen in innovatie en de sterke uitvoering van onze platformstrategie voor echte supply chain convergentie”, zegt Eddie Capel, Chief Executive Officer van Manhattan Associates. “Onze Warehouse Management-oplossingen vormen de standaard op de markt als het gaat om innovatie en productkwaliteit. We geloven dat onze kracht op het gebied van WMS, in combinatie met onze andere toonaangevende supply chain commerce-oplossingen, iedere dag toegevoegde waarde biedt voor al onze klanten over de hele wereld.”

Ga voor het volledige WMS Magic Quadrant-rapport naar: Gartner 2014 Magic Quadrant for Warehouse Management Systems.*

Blijf op de hoogte van het nieuws over producten, klanten en partners van Manhattan Associates via Twitter en Facebook

Over Magic Quadrant

Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan die in het Magic Quadrant is opgenomen en adviseert technologiegebruikers niet om alleen voor leveranciers te kiezen die geplaatst zijn in het ‘leiders’-kwadrant. Gartner onderzoekspublicaties bestaan uit de meningen van Gartner-onderzoeksorganisaties en kunnen niet worden opgevat als feiten. Gartner wijst alle garanties af, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Manhattan Associates brengt ondernemingen dichter bij hun klanten. Wij ontwerpen, bouwen en leveren toonaangevende Supply Chain Commerce oplossingen die groei realiseren door omzet en klantbeleving aan de voorkant naadloos te verbinden met supply chain performance en efficiëntie aan de achterkant. Met onze software, platformtechnologie en gedegen ervaring zorgen we ervoor dat onze klanten klaar zijn om de omnichanneluitdaging aan te gaan. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl.

*Gartner, Inc., Magic Quadrant for Warehouse Management Systems, C. Dwight Klappich, September 30, 2014.