Manhattan Associates kondigt recordresultaten vierde kwartaal en boekjaar 2015 aan

ATLANTA, 03 februari, 2016

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supply chain commerce oplossingen, heeft de financiële resultaten van 2015 bekendgemaakt. De non-GAAP winst per aandeel in het vierde kwartaal, dat eindigde op 31 december 2015, bedroeg $0,39 tegenover $0,30 in hetzelfde kwartaal in 2014. De omzet voortvloeiend uit licenties bedroeg $20,4 miljoen en de totaalomzet bedroeg $141,4 miljoen. Op basis van GAAP- maatstaven bedroeg de winst per aandeel in het vierde kwartaal van 2015 $0,36 tegenover $0,27 in hetzelfde kwartaal in 2014.

Manhattan Associates maakt supply chains ‘commerce ready’, zodat alle verkooppunten samen worden gebracht. Hierdoor zijn onze klanten ‘ready to sell’ en ‘ready to execute’. Of dit nu via de winkel, het partnernetwerk of het fulfilment center is, wij ontwerpen, bouwen en leveren toonaangevende oplossingen die groei en winstgevendheid realiseren. Door sales aan de voorkant naadloos te verbinden met supply chain efficiëntie aan de achterkant, zorgen onze software, platformtechnologie en gedegen ervaring ervoor dat onze klanten ‘commerce ready’ zijn – zodat zij klaar zijn om de vruchten te plukken van de omnichannelmarkt. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl en op www.manh.com.