Manhattan Associates wederom leider in Gartner’s Magic Quadrant voor Warehouse Management Systemen

NIEUWEGEIN, 28 februari, 2016

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH) is voor de achtste keer op rij benoemd tot marktleider in Gartner’s Magic Quadrant voor Warehouse Management Systemen. Het bedrijf scoort het hoogst op de twee graadmeters: ‘completeness of vision’ en ‘ability to execute that vision’.

“De publicatie van dit onderzoek geeft ons de gelegenheid te reflecteren op wat we, zowel namens als in nauwe samenwerking met onze klanten, hebben bereikt”, zegt Brian Kinsella, vice president product management bij Manhattan Associates. “We zijn trots op onze positie in het rapport. We kijken ernaar uit om de nieuwe generatie van distributie managementoplossingen vorm te geven om zo de snelveranderende wereld van omnichannelfulfilment voor te blijven.”

De innovatieve producten van Manhattan, zoals DM Mobile (Distribution Management Mobile), Order Streaming en applicaties die orderfulfilment optimaliseren, ondersteunen gerenommeerde bedrijven wereldwijd bij unieke fulfilmentuitdagingen. Daarnaast helpt het bedrijf hen bij de digitale disruptie die de dynamische e-commerce- en omnichannelmarkt teweegbrengt.

Dwight Klappich, Research Vice President bij Gartner, benadrukt het belang van innovatie: “Innovatie is een kritische onderscheidende factor. Het is belangrijk dat aanbieders aantonen dat ze in staat zijn om innovatief te zijn. Dit doen ze bijvoorbeeld door op basis van de meest creatieve oplossingen of ingewikkeldste problemen in de markt baanbrekende functionaliteiten te bieden.”

Over Magic Quadrant

Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan die in het Magic Quadrant is opgenomen en adviseert technologiegebruikers niet om alleen voor leveranciers te kiezen die geplaatst zijn in het ‘leiders’-kwadrant. Gartner onderzoekspublicaties bestaan uit de meningen van Gartner-onderzoeksorganisaties en kunnen niet worden opgevat als feiten. Gartner wijst alle garanties af, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Manhattan Associates maakt supply chains ‘commerce ready’, zodat alle verkooppunten samen worden gebracht. Hierdoor zijn onze klanten ‘ready to sell’ en ‘ready to execute’. Of dit nu via de winkel, het partnernetwerk of het fulfilment center is, wij ontwerpen, bouwen en leveren toonaangevende oplossingen die groei en winstgevendheid realiseren. Door sales aan de voorkant naadloos te verbinden met supply chain efficiëntie aan de achterkant, zorgen onze software, platformtechnologie en gedegen ervaring ervoor dat onze klanten ‘commerce ready’ zijn – zodat zij klaar zijn om de vruchten te plukken van de omnichannelmarkt.