General Motors benoemt Manhattan Associates tot Supplier of the Year 2015

ATLANTA, 22 maart, 2016

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH) is door General Motors (GM) uitgeroepen tot leverancier van het jaar 2015. Met deze jaarlijkse award onderscheidt GM diens wereldwijde leveranciers die een uitstekende dienst hebben verleend en een belangrijke bijdrage aan de onderneming hebben geleverd.

GM zet het Warehouse Management for Open Systems (WMOS) van Manhattan Associates in om de doorstroom van onderdelen naar het productieproces te versnellen. Sinds de implementatie van het WMOS heeft GM de betrouwbaarheid van de levering van onderdelen voor de productielijn verbeterd, de snelheid van voorraadherbevoorrading en de overall nauwkeurigheid van de voorraden verhoogd. Dit zijn essentiële elementen van hun strategie voor voertuigkwaliteitsbeheer.

“Wij richten ons op het opbouwen van positieve leveranciersrelaties, het introduceren van nieuwe, klantgerichte innovaties bij GM en om als OEM zijnde de voorkeur te krijgen van leveranciers”, stelt Steve Kiefer, vice president Global Purchasing and Supply Chain bij GM. “De ondernemingen die wij erkennen met een award hebben niet alleen innovatie gebracht, maar ook de kwaliteit geleverd die onze klanten verdienen.”

“Wij zijn trots op het feit dat wij ondernemingen als GM helpen bij het verbeteren van de operationele efficiëntie en het verhogen van productiviteit”, stelt Bob Howell, Senior Vice President of Americas Sales bij Manhattan Associates. “Het team van Manhattan heeft in Brazilië nauw met GM aan een sterk partnership samengewerkt, gebaseerd op een gedeelde visie en uitstekende oplossingen. Wij geloven dat deze award een erkenning is voor deze inspanningen. Wij zijn vereerd met de erkenning die we krijgen als onderdeel van zo’n prestigieuze groep internationale ondernemingen.”

De awards voor leverancier van het jaar 2015 werden 10 maart 2016 door Mary Barra, CEO van GM, uitgereikt tijdens een receptie in het Cobo Center in Detroit.

Over General Motors

General Motors Co. (NYSE: GM, TSX:GMM) en haar partners produceren voertuigen in 30 landen en het bedrijf heeft een leidende positie in ’s werelds grootste en snelstgroeiende automotive markten. GM, haar dochterondernemingen en joint ventures verkopen voertuigen onder de merknamen Chevrolet, Cadillac, Baojun, Buick, GMC, Holden, Jiefang, Opel, Vauxhall en Wulling. Bezoek voor meer informatie over de onderneming en haar dochterondernemingen, waaronder OnStar, wereldwijd marktleider op het gebied van voertuigveiligheid, beveiliging en informatiediensten: http://www.gm.com

Manhattan Associates maakt supply chains ‘commerce ready’, zodat alle verkooppunten samen worden gebracht. Hierdoor zijn onze klanten ‘ready to sell’ en ‘ready to execute’. Of dit nu via de winkel, het partnernetwerk of het fulfilment center is, wij ontwerpen, bouwen en leveren toonaangevende oplossingen die groei en winstgevendheid realiseren. Door sales aan de voorkant naadloos te verbinden met supply chain efficiëntie aan de achterkant, zorgen onze software, platformtechnologie en gedegen ervaring ervoor dat onze klanten ‘commerce ready’ zijn – zodat zij klaar zijn om de vruchten te plukken van de omnichannelmarkt. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl en op www.manh.com.