Manhattan Associates kondigt recordresultaten tweede kwartaal 2016 aan

Het bedrijf verhoogt de jaaromzet en de earning per share guidance

NIEUWEGEIN, 19 juli, 2016

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supply chain commerce oplossingen, heeft de financiële resultaten van het tweede kwartaal van 2016 bekendgemaakt. De non-GAAP winst per aandeel in het tweede kwartaal, dat eindigde op 30 juni 2016, bedroeg $0,46 tegenover $0,35 in hetzelfde kwartaal in 2015. De omzet voortvloeiend uit licenties bedroeg $20,6 miljoen en de totaalomzet bedroeg $154,9 miljoen. Op basis van GAAP-maatstaven bedroeg de winst per aandeel in het tweede kwartaal van 2016 $0,49 tegenover $0,37 in hetzelfde kwartaal in 2015.

Manhattan Associates maakt supply chains ‘commerce ready’, zodat alle verkooppunten samen worden gebracht. Hierdoor zijn onze klanten ‘ready to sell’ en ‘ready to execute’. Of dit nu via de winkel, het partnernetwerk of het fulfilment center is, wij ontwerpen, bouwen en leveren toonaangevende oplossingen die groei en winstgevendheid realiseren. Door sales aan de voorkant naadloos te verbinden met supply chain efficiëntie aan de achterkant, zorgen onze software, platformtechnologie en gedegen ervaring ervoor dat onze klanten ‘commerce ready’ zijn – zodat zij klaar zijn om de vruchten te plukken van de omnichannelmarkt.