Manhattan Exchange EMEA 2016 in teken van het leveren van een optimale klantbeleving

PARIS and ATLANTA, 20 september, 2016

Manhattan Associates (NASDAQ:MANH) heeft een indrukwekkende agenda van keynote speakers voor de Europese Exchange conferentie in Parijs bekendgemaakt. Deze conferentie wordt woensdag 5 en donderdag 6 oktober in Hotel du Collectionneur in Parijs georganiseerd. Ruim 300 marktleiders en supply chain experts uit de sectoren retail, wholesale en manufacturing krijgen tijdens de conferentie de mogelijkheid om kennis en ervaringen uit te wisselen. Het voldoen aan de wensen van de klant en het bieden van een optimale klantbeleving kent vele uitdagingen in de voortdurend veranderende wereld van B2B en B2C omnichannel commerce. Sponsoren van Manhattan Exchange 2016 zijn onder andere Accenture, Capgemini, CenturyLink, Dicitas Consulting, Fortna, MetaPack, Metis Consulting, Voiteq en Zebra.

Het thema van de conferentie ‘Delivering a Fulfilling Experience’ benadrukt de noodzaak voor ondernemingen om een gepersonaliseerde, consistente en bevredigende aankoopervaring te bieden aan klanten, ongeacht het kanaal. Tegelijkertijd moeten de resultaten winstgevend zijn voor de organisatie en de aandeelhouders. De conferentie laat zien hoe omnichannelinnovaties van Manhattan meerwaarde bieden voor de gehele onderneming, van warehouse tot fysieke winkel en van distributiehubs tot B2B klant. Deze innovaties hervormen de aanpak van organisaties ingrijpend om zodoende de belofte aan de klant te kunnen waarmaken.

Henri Seroux, senior vice president EMEA bij Manhattan Associates stelt: “Ondernemingen moeten beschikken over volledig geïntegreerde, gesynchroniseerde en geautomatiseerde processen die met alle onderdelen binnen de organisatie samenwerken om klanten een bevredigende ervaring te bieden en duurzaam succes voor de onderneming te realiseren. Bezoekers van Manhattan Exchange 2016 horen uit eerste hand hoe onze innovatieve oplossingen de kloof dichten tussen supply chains en klanten. Ons platform zet de klant centraal, zodat enerzijds strategische meerwaarde aan ieder type organisatie wordt geboden en anderzijds aan de behoefte van ieder type koper wordt voldaan.”

De keynote sprekers voor Manhattan Exchange 2016 die hun visie delen zijn:

• Paul Anastasiou, Senior Director, Asda – De afgelopen twee jaar hebben Paul en zijn team zich gericht op het implementeren van de Asda ‘toyou’ bestel- en retourdienst. In deze sessie wordt aandacht besteed aan het succes van het programma en hoe dit tot een uitstekende ervaring voor de klanten van Asda en haar retailpartners heeft geleid. Ook wordt ingegaan op hoe de nieuwe functionaliteit en het dienstenaanbod Asda wereldwijd koploper maakt op het gebied van innovatie.

• Kurt Van Donink, General Manager ELC/VP Logistics Europe, Nike – Afgelopen drie jaar hebben Kurt en zijn team zich gericht op het opnieuw ontwerpen van de logistieke activiteiten van Nike om de verkoopgroei online, in Nike’s eigen winkels en via de groothandels te ondersteunen. In de sessie ’Serving a Seamless Marketplace through a single process’, vertelt Kurt over Nike Europe Logistics en de ontwikkelingen van de afgelopen jaren om de multidimensionale markt te kunnen blijven ondersteunen. Deze ontwikkelingen hebben ervoor gezorgd dat Nike de logistieke aanpak in heroverweging heeft genomen.

• Ilan Benhaim, Director of Strategy and Innovation en General Manager of VP Consulting, Vente-privee.com – Als medeoprichter van Vente-privee.com richt Ilan zich momenteel op de samenwerking met de grootste spelers in de Franse retailsector om te komen tot een digitale strategie en een innovatief crosschannel-netwerk die in lijn zijn met de wereldwijde strategie van de onderneming. Hij deelt zijn ervaring en inzichten in een sessie: ‘Partnering with Brands for Effective Commerce’.

• Essar Gabriel, Managing Director egabriel – Als executive administrator en expert binnen de internationale sportindustrie was Essar betrokken bij de biedingen op en de organisatie van vijf Olympische en Paralympische spelen, één FIFA WK en drie IAAF WK’s. In de sessie ‘Introducing the Bridge – Is it a race? A learning expedition? A celebration?’ vertelt Essar over het indrukwekkende proces dat hij heeft doorlopen om sport, kunst en technologie samen te brengen.

• Eddie Capel, President en CEO, Manhattan Associates – Eddie Capel presenteert in zijn keynote de groeimogelijkheden voor ondernemingen die investeren in innovatie om klanteninformatie binnen de organisatie te koppelen en een gepersonaliseerde klantbeleving te bieden.

Naast de keynote sprekers die deelnemen aan de algemene sessies, zijn er verschillende paneldiscussies en deep-dive sessies waar sprekers van verschillende internationale toonaangevende bedrijven aan deelnemen, zoals adidas, Cdiscount, Clarks, Lacoste, Radial, Schneider Electric, Thomas Cook and Walgreens Boots Alliance.

Meer informatie over Manhattan Exchange EMEA 2016 is hier te vinden.

Receive up-to-date product, customer and partner news directly from Manhattan Associates on Twitter and Facebook.

About Manhattan Associates

Manhattan Associates makes commerce-ready supply chains that bring all points of commerce together so you’re ready to sell and ready to execute. Across the store, through your network or from your fulfilment centre, we design, build and deliver market-leading solutions that support both top-line growth and bottom-line profitability. By converging front-end sales with back-end supply chain execution, our software, platform technology and unmatched experience help our customers get commerce ready—and ready to reap the rewards of the omni-channel marketplace.