Manhattan Associates kondigt recordresultaten derde kwartaal 2016 aan

Het bedrijf verhoogt WPA-verwachting voor het hele jaar

NIEUWEGEIN, 20 oktober, 2016

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supply chain commerce oplossingen, heeft de financiële resultaten van het derde kwartaal van 2016 bekendgemaakt. De GAAP winst per aandeel in het derde kwartaal, dat eindigde op 30 september 2016, bedroeg $0,47 tegenover $0,38 in hetzelfde kwartaal in 2015. De omzet voortvloeiend uit licenties bedroeg $21,6 miljoen en de totaalomzet bedroeg $152,2 miljoen. Op basis van non-GAAP maatstaven bedroeg de winst per aandeel in het derde kwartaal van 2016 $0,50 tegenover $0,42 in hetzelfde kwartaal in 2015.

About Manhattan Associates

Manhattan Associates makes commerce-ready supply chains that bring all points of commerce together so you’re ready to sell and ready to execute. Across the store, through your network or from your fulfillment center, we design, build and deliver market-leading solutions that support both top-line growth and bottom-line profitability. By converging front-end sales with back-end supply chain execution, our software, platform technology and unmatched experience help our customers get commerce ready—and ready to reap the rewards of the omni-channel marketplace.