Manhattan kondigt recordresultaten vierde kwartaal en boekjaar 2016 aan

ATLANTA, 31 januari, 2017

Nieuwegein, 31 januari 2017 - Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supply chain commerce oplossingen, heeft de financiële resultaten van 2016 bekendgemaakt. De GAAP winst per aandeel in het vierde kwartaal, dat 31 december 2016 eindigde, bedroeg $0,42 in vergelijking met $0,36 in hetzelfde kwartaal in 2015. De omzet voortvloeiend uit licenties bedroeg $22,1 miljoen en de totaalomzet bedroeg $147,6 miljoen. De non-GAAP winst per aandeel bedroeg in het vierde kwartaal van 2016 $0,46 tegenover $0,39 in hetzelfde kwartaal in 2015.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannelcommerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.