Manhattan Associates voor de negende keer op rij leider in Gartner’s Magic Quadrant voor Warehouse Management Systemen

Nieuwegein, 06 maart, 2017

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH) is voor de negende keer op rij benoemd tot marktleider in Gartner’s Magic Quadrant voor Warehouse Management Systemen. Het bedrijf scoort het hoogst op de twee graadmeters: ‘completeness of vision’ en ‘ability to execute that vision’.

“Wij zijn vereerd dat we als leider zijn opgenomen in de Gartner Magic Quadrant van dit jaar”, stelt Brian Kinsella, vice president, product management, Manhattan Associates. “Wij zijn ervan overtuigd dat deze positionering het resultaat is van meer dan 25 jaar focus en investeringen en de goede samenwerking met onze klanten. Ons klantenbestand bestaat uit enkele van de meest innovatieve bedrijven in de markt en het feit dat wij de mogelijkheid hebben om met hen samen te werken is in onze optiek een belangrijke factor in het verkrijgen van deze positie in het Magic Quadrant.”

Klik hier om het volledige WMS Magic Quadrant rapport te bekijken: Gartner February 2017 Magic Quadrant for Warehouse Management Systems.

Afgelopen jaar heeft Manhattan DM Mobile geïntroduceerd, een moderne mobiele tabletapplicatie voor Distribution Management. Ook heeft Manhattan haar Warehouse Management Systemen uitgebreid met functionaliteit die doorgaans alleen onderdeel zijn van afzonderlijke Labour Management Systemen en Slotting Optimisation producten. Manhattan richt zich ook in 2017 onverminderd op omnichannelretail en innovatie in het distributiecentrum met technologieën die inspelen op de kansen van fulfilment automation, machine learning en een veranderend personeelsbestand.

De innovatie van Manhattan op het gebied van supply chain en omnichannel heeft geleid tot een brede suite van marktleidende supply chain oplossingen, waaronder Warehouse Management, Transportation Management, Labour Management, Distributed Order Management, Supply Chain Planning en Distribution Centre Supplier Enablement.

Ontvang actueel nieuws over producten, klanten en partners van Manhattan Associates op Twitter en Facebook.

Over Magic Quadrant

Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan die in het Magic Quadrant is opgenomen en adviseert technologiegebruikers niet om alleen voor leveranciers te kiezen die geplaatst zijn in het ‘leiders’-kwadrant. Onderzoeksrapporten van Gartner bestaan uit de meningen van Gartner-onderzoeksorganisaties en kunnen niet worden opgevat als feiten. Gartner wijst alle garanties af, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannelcommerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.