Manhattan Associates kondigt resultaten eerste kwartaal 2017 aan

NIEUWEGEIN, 24 april, 2017

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supply chain commerce oplossingen, heeft de financiële resultaten van het eerste kwartaal van 2017 bekendgemaakt. De GAAP winst per aandeel in het eerste kwartaal, dat eindigde op 31 maart 2017, bedroeg $0,40 tegenover $0,38 in hetzelfde kwartaal in 2016. De omzet voortvloeiend uit licenties bedroeg $22,8 miljoen en de totaalomzet bedroeg $143,5 miljoen. Op basis van non-GAAP maatstaven bedroeg de winst per aandeel in het eerste kwartaal van 2017 $0,42 tegenover eveneens $0,42 in hetzelfde kwartaal in 2016.

Manhattan Associates is a technology leader in supply chain and omni-channel commerce. We unite information across the enterprise, converging front-end sales with back-end supply chain execution. Our software, platform technology and unmatched experience help drive both top-line growth and bottom-line profitability for our customers.

Manhattan Associates designs, builds and delivers leading edge cloud and on-premise solutions so that across the store, through your network or from your fulfillment center, you are ready to reap the rewards of the omni-channel marketplace.