Manhattan Active® Solutions in de schijnwerpers tijdens Manhattan EMEA Exchange 2017

NIEUWEGEIN, 26 september, 2017

Manhattan Associates Europe. (NASDAQ: MANH) organiseert 3 en 4 oktober a.s. in 8 Northumberland, Londen het jaarlijkse evenement EMEA Exchange 2017. De conferentie biedt professionals uit de retail, logistiek, wholesale en manufacturing de kans om hun inzichten in en ervaringen met de snel veranderende wereld van multichannel commerce te delen.

Henri Seroux, Senior Vice President EMEA bij Manhattan Associates: “Technologie heeft ervoor gezorgd dat consumenten beter geïnformeerd en meer betrokken zijn. Zij zijn niet langer loyaal aan een merk, maar aan ervaringen ongeacht het kanaal. Deelnemers die Manhattan EMEA Exchange 2017 bijwonen, horen uit de eerste hand hoe de onlangs gelanceerde Manhattan Active Solutions ondernemingen helpen hun tech-savvy klanten bij te benen om de geïntegreerde crosschannel service-ervaring te kunnen bieden die ze zo hard nodig hebben.”

Met sessies gericht op Customer Centricity, Grocery en Wholesale, komt een aantal onderwerpen aan bod waaronder het synchroniseren van mensen, processen en technologie in alle kanalen om de klantervaring te verbeteren, het concurreren of samenwerken met online marktplaatsen en hoe business-to-business ondernemingen de verbinding aangaan, leveren en slagen op dezelfde manier als succesvolle retailers.

Keynote- en klantsprekers tijdens Manhattan EMEA Exchange 2017 zijn:

• Matt Stringer, Global Product Officer, Mothercare – Mothercare heeft een digitale transformatie ondergaan die elk onderdeel van het bedrijf heeft geraakt. De sessie van de heer Stringer geeft inzicht in hoe het bedrijf zich heeft ontwikkeld van een traditionele winkelretailer met een website naar een digitaal powerhouse dat een naadloze winkelervaring in elk kanaal biedt. Daarnaast realiseren zij kortere levertijden terwijl zij kosten terugdringen.

• Giuseppe Guillot, Logistics and Systems Infrastructure Director, Kurt Geiger – De missie van de Britse schoenenretailer Kurt Geiger is om haar klanten tevreden te stellen door de inzet van technologie en medewerkers in staat te stellen hun werk beter te kunnen doen. Order Management en Warehouse Management staan centraal binnen de organisatie en dat zorgt ervoor dat de omslag in orderorkestratie en -afhandeling de groeiplannen van Kurt Geiger ondersteunt. In deze sessie zal de heer Guillot de visie, de ontwikkelingen tot nu toe en de volgende stappen aan het licht brengen.

• Barry Morgan, Senior Technical Manager, The Co-op – In deze sessie horen deelnemers hoe The Co-op naar het Manhattan Platform migreerde om het serviceniveau van haar 4000 supermarkten te verbeteren. De heer Morgan legt uit hoe The Co-op haar teams heeft georganiseerd om ervoor te zorgen dat de systeem go-lives in alle twaalf de depots soepel en tijdig werd uitgevoerd.

• Eddie Capel, President and CEO, Manhattan Associates – Tijdens deze keynotepresentatie neemt de heer Capel het publiek aan de hand mee en laat zien hoe Manhattan Active Solutions, de nieuwe generatie van software en services, klanten voorzien van snellere toegang tot Manhattan’s meest recente innovaties. Tijdens de sessie legt hij uit hoe de oplossingen – die altijd actueel, overal beschikbaar, naadloos verbonden en overal in te zetten zijn – klanten helpen om hun service, voorraad- en fulfilmentactiviteiten binnen de onderneming beter te stroomlijnen.

Naast de keynote sprekers zijn er tijdens Manhattan EMEA Exchange 2017 ook paneldiscussies en breakoutsessies waar deelnemers naar sprekers van verschillende multinationals kunnen luisteren waaronder Asda, Bleckmann, Gartner, Kramp, Lacoste, Strategic Food Retail en L’Oréal.

Sponsors van Manhattan EMEA Exchange 2017 zijn Capgemini, CenturyLink, DAI, Deloitte, Dicitas Consulting, Fortna, MetaPack, Metis Consulting, Minisoft, Sato, Voiteq and Zebra.

Ontvang via Twitter en Facebook actueel nieuws over producten, klanten en partners direct van Manhattan Associates.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannelcommerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.