Everything But Water kiest Manhattan Active® Omni om omnichannel customer experience te verbeteren

NIEUWEGEIN, 18 oktober, 2017

Everything But Water, de grootste swimwear en resortwear retailer in de Verenigde Staten, kiest voor Manhattan Active Omni van Manhattan Associates (NASDAQ:MANH) om een naadloze omnichannelwinkelervaring te creëeren. Het in Orlando gevestigde Everything But Water implementeert de softwareoplossing om transacties af te handelen en fulfilmentprocessen vanuit de winkel te faciliteren binnen hun volledige netwerk van meer dan 100 retaillocaties door het hele land.

Consumenten verwachten tegenwoordig een uniforme ervaring, omdat ze via meerdere kanalen, zoals fysieke winkels, online en klantenservice, met de retailer in contact zijn. Zij verwachten een positieve en consistente merkervaring, ongeacht waar de interactie plaatsvindt. Manhattan Active Omni is de eerste oplossing waar ordermanagement en winkelfulfilmentapplicaties zijn geïntegreerd met next-generation point-of-sale en clientelingapplicaties op één platform. Het biedt de winkelmedewerkers van Everything But Water een 360-graden inzicht in klantinformatie en toegang tot het volledige voorraadnetwerk van het bedrijf. Hiermee kunnen zij klanten een persoonlijke “koop overal, bezorg overal” service bieden.

“Het is de missie van Everything But Water om vrouwen zich zelfverzekerd en mooi te laten voelen. Wij willen de verwachtingen van onze klanten overtreffen, hen een geweldig “me-moment” bieden en een consistente en uitzonderlijke winkelervaring leveren”, zegt Randal A. Blumenthal, voorzitter en CEO van Everything But Water. “Met het Manhattan Active Omni-platform kunnen we onze dienstverlening op een schaalbare manier uitbreiden om uiteindelijk onze klanten keer op keer een superieure ervaring in onze winkels en online te bieden.”

Als cloudnative, versionless en volledig uitbreidbare oplossing is Manhattan Active Omni altijd actueel en in staat om probleemloos aan de toekomstige groeibehoeften van Everyting But Water te voldoen. Het is mogelijk om zonder downtime upgrades uit te voeren, waardoor retailers waar nodig in het seizoen aanpassingen aan de software kunnen doen.

“Inspelen op de wensen van de hedendaagse geavanceerde omnichannelshopper is waarschijnlijk de lastigste uitdaging waar de retailsector ooit mee te maken heeft gehad,” aldus Eddie Capel, President en Chief Executive Officer van Manhattan Associates. “Manhattan Active Omni helpt toonaangevende bedrijven, zoals Everything but Water, een gepersonaliseerde klantervaring te leveren die bijdraagt aan merkloyaliteit en het verstevigen van de concurrentiepositie.”

De implementatie van Manhattan Active Omni volgt op Eveything But Water’s recente aankoop van Manhattan SCALE™ om hun warehouse management te optimaliseren en het distributiecentrum volledig te automatiseren. “We zijn enthousiast over het gebruik van andere Manhattan Active oplossingen, omdat ons bedrijf blijft groeien in omvang en complexiteit,” voegt Blumenthal toe.

Ontvang direct up-to-date product-, klant- en partnernieuws van Manhattan Associates via Twitter and Facebook.

Over Everything But Water

Everything But Water biedt de perfecte getaway garderobe voor modieuze vrouwen. De 100+ winkels en prijswinnende online boetiek op everythingbutwater.com zijn luxieuze resorts lifestyle winkelomgevingen, die een uitgebreide collectie van designer badmode, resortwear en accessoires aanbieden. Het deskundig personeel voor het flatteren van elke ronding, zorgt ervoor dat vrouwen zich zelfverzekerd en mooi voelen.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannelcommerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.