Manhattan Associates kondigt resultaten van solide derde kwartaal aan Cloudtransitie voortgezet dankzij Manhattan Active™ Omni Solutions

NIEUWEGEIN, 25 oktober, 2017

Manhattan Associates, Inc. (NASDAQ: MANH), leverancier van supply chain en omnichannel commerce oplossingen, heeft de financiële resultaten van het derde kwartaal van 2017 bekend gemaakt. De GAAP-winst per aandeel in het derde kwartaal, dat 30 september 2017 eindigde, bedroeg $0,47 tegenover $0,47 in hetzelfde kwartaal in 2016. De omzet voortvloeiend uit licenties bedroeg $18,8 miljoen en de totaalomzet bedroeg $152,9 miljoen. Op basis van non-GAAP maatstaven bedroeg de winst per aandeel in het derde kwartaal van 2017 $0,51 tegenover $0,50 in hetzelfde kwartaal in 2016.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannelcommerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.