Manhattan Associates opent nieuw kantoor in Duitsland

Leverancier van supply chain- en omnichanneloplossingen breidt uit in Europa

NIEUWEGEIN, 11 juli, 2018

Manhattan Associates, Inc.(NASDAQ: MANH) heeft de opening van een nieuw kantoor in Düsseldorf aangekondigd. Met de uitbreiding vergroot het bedrijf de mogelijkheden om met Manhattan Active™ Solutions klanten te helpen bij het ontwerpen van succesvolle strategieën voor digitale commerce en supply chain.

Duitse fabrikanten en retailers omarmen nieuwe technologieën, zoals Order ManagementStore Fulfilment en de nieuwste ontwikkelingen in Warehouse Management, om zeer complexe en omvangrijke omnichannelomgevingen effectiever te beheren. Manhattan biedt zijn klanten, waaronder adidas, Globetrotter/Fenix Outdoor, Office Depot en s.Oliver, een sterk portfolio aan supply chain- en omnichanneloplossingen. Met Manhattan’s Active Solutions kunnen ondernemingen grote en complexe operaties optimaliseren, zich aanpassen aan veranderingen in de markt en snel innoveren. Manhattan stelt bedrijven in staat om te profiteren van technologie die voortdurend adaptief, altijd actueel en naadloos verbonden is.

“Al meer dan tien jaar vertrouwen diverse Duitse topmerken op het gebied van mode, sportartikelen en voedingsmiddelen op Manhattan’s oplossingen ter ondersteuning van hun supply chain- en omnichanneloperaties”, vertelt Henri Seroux, Senior Vice President EMEA bij Manhattan Associates. “Met de uitbreiding van Manhattan in Duitsland kunnen we bedrijven helpen om hun fulfilment slimmer in te richten, gepersonaliseerde service te bieden en hun verkoopprocessen winstgevender te maken.”

Ontvang actueel nieuws over producten, klanten en partners van Manhattan Associates op Twitter en Facebook.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl.