Manhattan Associates benoemd tot Strong Performer in Point of Service door onafhankelijk onderzoeksbureau

Cloud native oplossing geroemd voor converged commerce

NIEUWEGEIN, 28 augustus, 2018

Manhattan Associates, Inc. (NASDAQ: MANH) is uitgeroepen tot Strong Perfomer in The Forrester Wave™: Point of Service (POS) Q3 2018, een rapport van Forrester Research. Het onderzoek evalueert 13 leveranciers op basis van 25 criteria waaronder het huidige aanbod, strategie en marktaandeel. Manhattan behaalde de hoogste scores op het gebied van architectuur, endless aisle, pick-up en levering, retouren en social networking.

In het rapport stelt Forrester dat omnichannelfulfilment voor retailers operationeel veeleisender is geworden. Zij spreken hun waardering uit voor Manhattan’s kenmerkende ordermanagementintegratie. Manhattan’s POS-oplossing wordt als “de beste oplossing voor retailers in categorieën... waar orderbeheer en unified commerce samenkomen” beschouwd.

“Manhattan heeft een nieuwe generatie point-of-sale-oplossing ontwikkeld om retailers te helpen bij de huidige omnichanneluitdagingen. Door ordermanagement- en point-of-sale-functionaliteit naadloos samen te brengen, is Manhattan’s POS geschikt om retailers te helpen bij het leveren van uitstekende klantervaringen”, aldus Kevin Swanwick, senior director retail solutions bij Manhattan Associates. “Wij zijn ervan overtuigd dat onze benoeming als sterke speler in deze Forrester Wave, bevestigt dat ons product in staat is om aan de complexe omnichanneleisen van moderne retailers te voldoen.”

De POS-oplossing van Manhattan maakt deel uit van het Manhattan Active™ Omni-platform en is ontworpen om retailers te helpen uitstekende klantervaringen te leveren met één enkele, responsieve gebruikersinterface voor cross-channelverkoop en één system of record voor alle transactietypen. De oplossing ondersteunt toepassingen waar dan ook – in de winkel, op traditionele Windows-terminals of op mobiele iOS- en Android-apparaten- en biedt realtime toegang tot voorraadbeschikbaarheid in het wereldwijde netwerk om ervoor te zorgen dat een endless aisle ook echt oneindig is. Ontwikkeld op een cloud native, microservice-architectuur biedt Manhattan’s POS als eerste Resilient Cloud-technologie. Een technologie die retailers ervan verzekerd snelle checkouts te kunnen verwerken, ook wanneer de netwerkverbinding wegvalt.

Volgens het Forrester-rapport stimuleren effectieve POS-applicaties: “de onlineverkoop”, “merkconsistentie tijdens de customer journey van klanten”, “ klantloyaliteit” en “productiviteit van de medewerkers”. De POS-oplossing van Manhattan biedt rijke functionaliteit in deze categorieën en bevordert unified commerce via een breed scala aan klantgerichte mogelijkheden.

Een gratis download van het Forrester rapport download je via deze link.

Ontvang actueel nieuws over producten, klanten en partners van Manhattan Associates op Twitter en Facebook.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl