Manhattan Associates verbetert de winkelervaring met uitbreiding van Customer Engagement

Nieuwe mogelijkheden helpen winkelmedewerkers bij het leveren van een consistente en uitstekende klantervaring

NIEUWGEIN, 16 januari, 2019

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft de mogelijkheden van zijn Customer Engagement aanbod uitgebreid met een nieuwe instore functionaliteit. Als onderdeel van de Manhattan Active™ Omni-oplossingen, verbetert deze functionaliteit het omnichannelserviceniveau door winkelmedewerkers de tools en informatie te geven die ze nodig hebben om klantbetrokkenheid te vergroten. Het platform biedt geavanceerde functies als case management, interactieve lookbooks, gepersonaliseerde marketing en communicatie en inzicht in de aankoopgeschiedenis en lifetime value van een klant. De vernieuwde oplossing is ingebouwd in Manhattan’s nieuwste Point of Sale-oplossing om winkelmedewerkers inzicht te geven in de trends en voorkeuren van klanten, verkoopkansen te identificeren en persoonlijke betrokkenheid voor en na de verkoop te stimuleren.

Vorig jaar introduceerde Manhattan Customer Engagement, het eerste product dat ongestructureerde gegevens uit klantgesprekken combineert met gestructureerde bestelinformatie om medewerkers van de klantenservice een compleet en nauwkeurig beeld te geven van het aankooptraject van de klant. Manhattan voegt deze geavanceerde mogelijkheden toe en stelt het nu ook beschikbaar voor winkelmedewerkers, waardoor ze de tools en informatie krijgen die ze nodig hebben om uitstekende klantervaringen te realiseren.

"Ons nieuwe aanbod van Customer Engagement geeft winkelmedewerkers het ultieme instrument om een uitzonderlijke winkel- en service ervaring te bieden", aldus Pieter Van den Broecke, managing director Benelux en Duitsland bij Manhattan Associates. "Deze nieuwe functies bieden winkelmedewerkers inzicht in de volledige klanthistorie als het gaat om klantcontact en eerdere transacties – en dit over over alle kanalen heen. Hiermee zijn zij in staat om de winkelervaring persoonlijker te maken en aanbevelingen beter te onderbouwen, wat leidt tot terugkerende klanten en meer verkoopmogelijkheden.”

De intuïtieve en gebruikersvriendelijke interface van Manhattan Customer Engagement toont alle relevante klant- en orderinformatie op zowel moderne mobiele apparaten als vaste point of sale-systemen die in veel winkels worden gebruikt. Met de uitbreiding van Customer Engagement naar de winkel, biedt Manhattan Associates nu een holistische oplossing voor het beheren van klantervaringen - via de klantenservice, in de winkel of online.

Het verbeterde aanbod van Customer Engagement is beschikbaar als onderdeel van Manhattan Active Omni.

Ontvang up-to-date product-, klant- en partnernieuws rechtstreeks via Manhattan Associates op Twitter en Facebook.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl.