Manhattan Associates maakt Innovators of the Year 2019 bekend

Winnaars benoemd tijdens de jaarlijkse Manhattan Momentum User Conference

ATLANTA, 22 mei, 2019

Manhattan Associates heeft zijn klanten Lamps Plus, Sysco en Tractor Supply benoemd als Innovators of the Year 2019 voor hun prestaties op het gebied van point of sale, inventory en transportmanagement. De benoemingen werden bekendgemaakt tijdens Momentum 2019, het jaarlijkse klantenevenement van Manhattan Associates.

Lamps Plus, de grootste Amerikaanse retailer op het gebied van verlichting, wordt geprezen als innovator naar aanleiding van de succesvolle implementatie van de Point of Sale oplossing van Manhattan in zijn flagshipwinkel. Deze implementatie stelt Lamps Plus in staat om een moderne, omnichannelwinkelervaring te bieden. De oplossing brengt verkoop, customer engagement en winkelvoorraad- en fulfilment samen om medewerkers te helpen bij het leveren van klantgerichte ervaringen via één enkel, holistisch systeem voor het beheer van klantinteracties en -transacties.

Als wereldwijde marktleider in de foodservice maakt Sysco al meer dan 15 jaar gebruik van Manhattan Replenishment. Het bedrijf wordt erkend als een innovator voor zijn langdurige succes in het optimaliseren van de voorraad voor meer dan 80 distributiecentra en meer dan 700 eindgebruikers. Dankzij de implementatie van vijf belangrijke upgrades is Sysco in staat om volledig te profiteren van de innovaties van Manhattan op het gebied van voorraadbeheer. Om zijn brede gebruikersgroep te blijven ondersteunen, heeft het Sysco een intern netwerk van supergebruikers opgezet, volledig uitgerust met trainingstools, chatcommunicatie en standaard operationele procedures, die er allemaal voor zorgen dat het bedrijf zijn voorraadprestaties blijft verbeteren.

Tractor Supply (NASDAQ: TSCO) wordt erkend voor zijn vooruitstrevende gebruik van Manhattan’s Transportation Management System (TMS). Amerika’s grootste landelijke lifestyle retailer Tractor Supply, gebruikt Manhattan’s TMS om inkomende en uitgaande vracht over negen distributielocaties, vijf mixingcentra en 1700 winkels in 49 staten te beheren. Onlangs werkte het bedrijf samen met Manhattan om een operationeel overzicht van zijn transportnetwerk te ontwikkelen om zijn dynamische supply chain beter te beheren. Dit geavanceerde systeem is ontworpen om het transportnetwerk van Tractor Supply regelmatig te analysen om veranderingen aan te brengen die tot betere resultaten zullen leiden.

“Manhattan is trots om met veel van de grootste merken ter wereld te werken. We zijn toegewijd om onze klanten te helpen om marktleider binnen hun branche te worden dankzij de voortdurende innovatie en evolutie van ons aanbod”, aldus Bob Howell, senior vice president Amerika bij Manhattan Associaties. “We juichen het succes van Lamps Plus, Sysco en Tractor Supply toe en verheugen ons op de verdere samenwerking om hun bedrijf te laten groeien en hun doelen te realiseren.”

tries with the continued innovation and evolution of our offerings,” said Bob Howell, senior vice president, Americas, Manhattan Associates. “We applaud the success of Lamps Plus, Sysco and Tractor Supply and look forward to further supporting them as they drive business growth and advance their goals.”

Receive up-to-date product, customer and partner news directly from Manhattan Associates on Twitter, LinkedIn and Facebook

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl