Manhattan Associates kondigt recordresultaten van vierde kwartaal en het volledige jaar 2019 aan

NIEUWEGEIN, 07 februari, 2020

Manhattan Associates, leverancier van supplychain- en omnichanneloplossingen, heeft de financiële resultaten voor het laatste kwartaal en het complete jaar 2019 bekendgemaakt. Zij rapporteerde een totale opbrengt van 152,9 miljoen dollar aan inkomsten voor het vierde kwartaal dat 31 december 2019 eindigde, waarbij de nieuwe norm voor omzeterkenning met terugwerkende kracht werd toegepast. De GAAP winst per aandeel voor Q4 2019 bedroeg $0.26 in vergelijking met $0.40 in Q4 2018. De non-GAAP winst per aandeel voor Q4 2019 bedroeg $0.40 in vergelijking met $0.46 in Q4 2018.

“Het laatste kwartaal van 2019 was een sterk kwartaal voor Manhattan Associates. We sluiten hiermee een sterk jaar met een recordomzet af, wat ons sterk positioneert voor 2020 en verder”, stelt Eddie Capel, CEO bij Manhattan Associates. “De performance van onze innovatieve Manhattan Active® oplossingen op het gebied van omnichannel, voorraad en supply chain hebben gedurende een recordhoogseizoen in 2019 een hoogtepunt bereikt, waarbij we veel positieve feedback van onze klanten kregen. Naarmate we verder gaan in onze cloudtransitie geeft dit ons nog meer vertrouwen. Sterker nog, de vraag naar onze cloudoplossingen blijft wereldwijd toenemen, zowel van nieuwe als bestaande klanten.”

“We blijven, ondanks de wereldwijde schommelingen in de economie, optimistisch over de kansen in de markt. De vraag naar innovatieve oplossingen in de retail en supply chain is nog nooit zo groot is geweest. Onze focus blijft erop gericht om onze klanten in staat te stellen het onmogelijke mogelijk te maken, ‘Push Possible®’, zodat zij goed gepositioneerd zijn voor duurzame groei op lange termijn,” aldus Capel.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl