Manhattan Associates presenteert resultaten derde kwartaal 2020

Het bedrijf verhoogt de verwachting van de totale opbrengsten, de operationele marge en de winst per aandeel voor het hele jaar

NIEUWEGEIN, 22 oktober, 2020

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supplychain- en omnichannelcommerceoplossingen, rapporteert een totale opbrengst van $149,8 miljoen voor het derde kwartaal dat 30 september 2020 eindigde. De GAAP winst per aandeel voor Q3 bedroeg $0.39 in vergelijking met $0.42 in Q3 2019. De non-GAAP winst per aandeel voor Q3 2020 en Q3 2019 bedroeg $0,51.

"Dit was een sterk kwartaal voor Manhattan Associates, ondanks de aanhoudende impact die de COVID-19 pandemie wereldwijd heeft”, aldus Eddie Capel, president en CEO bij Manhattan Associates. "Onze cloud business blijft zich positief ontwikkelen nu steeds meer klanten op zoek gaan naar moderne, wendbare en schaalbare supplychain- en omnichannelcommerceoplossingen om hen te helpen in een snel evoluerende wereld.

"We beginnen enkele positieve tekenen te zien dat de economische omstandigheden zich beginnen te stabiliseren en de belangstelling voor onze oplossingen blijft groeien”, vervolgt Capel. "Als gevolg van onze sterke prestaties en onze inschatting voor de rest van het jaar, verhogen we onze verwachtingen van de totale opbrengsten, de operationele marge en de winst per aandeel voor het hele jaar.”

"We blijven vertrouwen in de lange termijn vooruitzichten voor onze activiteiten en verwachten dat we blijven investeren in onze activiteiten om verdere marktpenetratie mogelijk te maken en tegelijkertijd onze activiteiten in onze huidige markten wereldwijd verder uit te breiden", sluit Capel af.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl.