Manhattan Associates rapporteert solide resultaten voor vierde kwartaal en heel 2020

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supplychain- en omnichanneloplossingen, heeft een omzet van $147,1 miljoen gerealiseerd in het vierde kwartaal dat 31 december 2020 eindigde. De GAAP winst per aandeel voor Q4 bedroeg $0.32 in vergelijking met $0.26 in Q4 2019. De non-GAAP winst per aandeel voor Q4 2020 bedroeg $0,45 in vergelijking met $0,40 in Q4 2019.

"Manhattan Associates heeft het jaar sterk afgesloten met resultaten in het vierde kwartaal die onze verwachtingen hebben overtroffen", aldus Eddie Capel, president en CEO bij Manhattan Associates. "Er is wereldwijd veel behoefte aan en vraag naar onze clouddiensten en hierdoor zijn we goed gepositioneerd voor 2021 en daarna.”

Behoeften van de markt
Capel vervolgt: "De wereldwijde marktontwikkelingen en de COVID-19 pandemie hebben laten zien hoe krachtig aanpasbare supplychain- en omnichannelcommerce-oplossingen zijn. Dit bevestigt onze leidende positie in de sector en heeft de afstemming van onze cloudstrategie met de behoeften van de markt versneld."

"We zijn enthousiast over het traject van onze cloudtransitie en het vermogen om klantsucces te stimuleren. Gezien de hoge volatiliteit van de macro-economie blijven wij ons inzetten voor een zorgvuldig bedrijfsbeheer en investeringen in innovatie om duurzame groei op lange termijn te realiseren.”

Media Contact - Financial

Michael Bauer

Director, Investor Relations

Martine Toussaint

Sr. Marketing Manager

Neem contact op met het Manhattan-team voor meer informatie.

Neem contact met ons op

Related Information