Manhattan Associates rapporteert solide resultaten voor vierde kwartaal en heel 2020

NIEUWEGEIN, 08 februari, 2021

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supplychain- en omnichanneloplossingen, heeft een omzet van $147,1 miljoen gerealiseerd in het vierde kwartaal dat 31 december 2020 eindigde. De GAAP winst per aandeel voor Q4 bedroeg $0.32 in vergelijking met $0.26 in Q4 2019. De non-GAAP winst per aandeel voor Q4 2020 bedroeg $0,45 in vergelijking met $0,40 in Q4 2019.

"Manhattan Associates heeft het jaar sterk afgesloten met resultaten in het vierde kwartaal die onze verwachtingen hebben overtroffen", aldus Eddie Capel, president en CEO bij Manhattan Associates. "Er is wereldwijd veel behoefte aan en vraag naar onze clouddiensten en hierdoor zijn we goed gepositioneerd voor 2021 en daarna.”

Behoeften van de markt
Capel vervolgt: "De wereldwijde marktontwikkelingen en de COVID-19 pandemie hebben laten zien hoe krachtig aanpasbare supplychain- en omnichannelcommerce-oplossingen zijn. Dit bevestigt onze leidende positie in de sector en heeft de afstemming van onze cloudstrategie met de behoeften van de markt versneld."

"We zijn enthousiast over het traject van onze cloudtransitie en het vermogen om klantsucces te stimuleren. Gezien de hoge volatiliteit van de macro-economie blijven wij ons inzetten voor een zorgvuldig bedrijfsbeheer en investeringen in innovatie om duurzame groei op lange termijn te realiseren.”

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl