Manhattan Associates rapporteert recordkwartaalomzet en -resultaat

Bedrijf verhoogt verwachtingen voor opbrengst en winst per aandeel voor 2021

NIEUWEGEIN, 27 juli, 2021

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supplychain- en omnichanneloplossingen, heeft een omzet van $166.1 miljoen gerapporteerd voor het tweede kwartaal dat 30 juni 2021 eindigde. DE GAAP winst per aandeel voor het tweede kwartaal was $0.48 vergeleken met $0.30 voor Q2 2020. De non-GAAP winst per aandeel voor Q2 2021 was $0.61 vergeleken met $0.40 in Q2 2020.

"Q2 was opnieuw een solide kwartaal van groei voor Manhattan Associates resulterend in een record totale omzet en een record winst per aandeel. Deze resultaten overtroffen onze verwachtingen en waren sterk vergeleken met ons vorige all-time record in Q2 2019, voorafgaand aan de COVID-pandemie," aldus Manhattan Associates President en CEO Eddie Capel.

"De toenemende vraag naar onze suite van Manhattan Active® omnichannel-, voorraad- en supplychaincloudoplossingen zorgde voor recordboekingen in Q2, waarbij RPO met 117% steeg tot $489 miljoen." Capel vervolgde: "Nu het momentum van onze business sterker wordt en de zichtbaarheid van onze inkomsten toeneemt, verhogen we opnieuw onze guidance voor 2021."

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl.