Manhattan Associates Verwelkomt Ann Sung Ruckstuhl Als Chief Marketing Officer

NIEUWEGEIN, 08 september, 2021

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft vandaag de benoeming van marketingveteraan Ann Sung Ruckstuhl in de functie van senior vicepresident en chief marketing officer bekendgemaakt. Als ervaren Fortune 500 executive en viervoudig chief marketing officer zal Ruckstuhl verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en uitvoeren van strategieën die Manhattan's positie als toonaangevende leverancier van supplychain- en omnichanneloplossingen uitbreiden en de volgende groeifase van het bedrijf aansturen.

Met meer dan twee decennia aan hightechmarketing- en productmanagementleiderschap, is Ruckstuhl een gevestigde en onderscheiden Silicon Valley executive die succesvolle startups heeft gebouwd en Fortune 500 bedrijven heeft getransformeerd - waaronder eBay, Hewlett-Packard, LiveOps, SOASTA (overgenomen door Akamai), Sybase (overgenomen door SAP), Symantec en Unisys.

"Ann is een zeer getalenteerde en talentvolle marketingleider met een bewezen track record in het leveren van strategische marketing-, communicatie- en go-to-marketprogramma's die bedrijven hebben getransformeerd en miljarden aan inkomsten hebben gegenereerd", zegt Eddie Capel, president en CEO van Manhattan Associates. "Haar vooruitdenkende, groeigerichte aanpak maken haar de juiste persoon om Manhattan's marketing en branding naar het volgende niveau te tillen."

Ruckstuhl was het meest recent senior vicepresident en chief marketing officer voor Unisys, waar ze het merk van de onderneming waar ze het merk van de onderneming een nieuwe impuls en meer bekendheid gaf en de pijplijn en omzetgroei stimuleerde.

"Manhattan Associates levert wat de markt op dit moment kritisch nodig heeft: customer-centric omnichannel commerce mogelijk gemaakt door een snelle, wendbare en flexibele wereldwijde supply chain," aldus Ann Sung Ruckstuhl. "Ik ben erg blij dat ik aan de slag kan bij een gevestigde en gerespecteerde marktleider met grenzeloze mogelijkheden en potentieel. Ik kijk ernaar uit om samen met dit fantastische team de bekendheid en groei verder te versnellen.

Ontvang actueel product-, klant- en partnernieuws direct van Manhattan Associates op TwitterLinkedIn en Facebook

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl