Manhattan Associates erkend als een leider in het 2022 Gartner® Magic Quadrant™ voor Transportation Management Systems

Voor het vierde opeenvolgende jaar is Manhattan Associates, de enige cloud-native 100% microservices TMS, als een Magic Quadrant Leader gepositioneerd

NIEUWEGEIN, 07 april, 2022

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH), wereldwijd marktleider in supplychaincommerceoplossingen, maakt vandaag bekend dat het voor het vierde jaar op rij is uitgeroepen tot een Leader in Gartner Inc. Magic Quadrant™ voor Transportation Management Systems.¹

Logistieke netwerken zijn vandaag de dag ongelooflijk complex en transportmanagementsystemen staan onder enorme druk om meer verzendingen uit te voeren met minder middelen. Manhattan Active® Transportation Management is vorig jaar opnieuw ontworpen en gebouwd met de snelste en slimste engine voor optimalisatie van verzendingen om zo de technologisch meest geavanceerde oplossing voor transportplanning en -uitvoering te creëren. Deze volledig uitbreidbare oplossing biedt transportplanners één enkele, intuïtieve ervaring voor het visualiseren en optimaliseren van hun gehele netwerk.

"We zijn verheugd dat we opnieuw door Gartner Research zijn uitgeroepen tot een Leader in Transportation Management Solutions", zegt Gregg Lanyard, senior director Product Management bij Manhattan Associates. "Wat eerder al een toonaangevende TMS-oplossing was, hebben we opnieuw ontworpen om het eerste zelfconfigurerende en zelfafstemmende systeem in de sector te creëren met drastisch snellere lostijden. Manhattan's 'never settle'-aanpak en innovatiedrang maken ons blijvend marktleider in de TMS-markt."

Manhattan's TMS werd ook erkend in het begeleidende 2022 Gartner Critical Capabilities for Transportation Management Systems. Het onderzoeksbureau evalueerde Manhattan Active Transportation Management op negen belangrijke mogelijkheden en vijf use cases op basis van de mate van operationele complexiteit. Manhattan's TMS was de enige cloud-native, 100% microservicesoplossing die in het rapport is geëvalueerd.

Manhattan Active Transportation Management is een van de toonaangevende producten voor mid- tot hoogcomplexe TMS-operaties en combineert naadloos met Manhattan Active Warehouse Management, samen vormen ze de Manhattan Active Supply Chain, een mijlpaal in supplychainefficiëntie en -optimalisatie. Het bedrijf heeft Manhattan Active-technologie ingezet om distributie, transport, arbeid en automatisering binnen één enkele, cloud-native applicatie te samen te brengen.

Binnen 12 maanden na de lancering van Manhattan Active Transportation Management wordt de oplossing al wereldwijd ingezet door brands zoals ICA, Lands' End en PLUS.

[1] Gartner, Magic Quadrant for Transportation Management Systems, Brock Johns, Oscar Sanchez Duran, Carly West, March 29, 2022.

Om een gratis exemplaar van het Gartner TMS Magic Quadrant rapport te downloaden, klikt u HIER

Ontvang actueel product-, klant- en partnernieuws rechtstreeks van Manhattan Associates op LinkedInTwitter en Facebook.

Gartner Disclaimer

GARTNER en Magic Quadrant zijn geregistreerde handelsmerken en servicemerken van Gartner, Inc. en/of haar dochterondernemingen in de V.S. en internationaal en worden hierin gebruikt met toestemming. Alle rechten voorbehouden.

Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in zijn onderzoekspublicaties wordt afgebeeld, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te kiezen met de hoogste beoordelingen of andere aanduiding. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en moeten niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties af, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premisesoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentre de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl