Groupe Dynamite moderniseert winkelervaring met Manhattan Active® Point of Sale

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft bekendgemaakt dat Groupe Dynamite, eigenaar van de populaire modemerken Dynamite en Garage, Manhattan Active® Point of Sale heeft geselecteerd om een modernere, klantgerichte winkelervaring te leveren. De retailer begint deze zomer met de implementatie van Manhattan's Point of Sale (POS) oplossing in 10 pilot stores, met plannen om later dit jaar naar de overige 300+ retaillocaties uit te breiden.

Groupe Dynamite creëert, ontwerpt, verkoopt en distribueert een constant veranderende collectie aan meer dan 300 retailwinkels in de VS en Canada. De retailer gebruikt Manhattan's Omni- en Warehouse Management-oplossingen om de stroom van producten via deze winkels en zijn Canadese distributiecentrum te beheren, maar de progressie naar echte omnichannel commerce werd door een verouderd point-of-sale-systeem belemmerd.

"We wilden de nieuwste fulfilmentmethoden toevoegen, zoals ‘buy online pick-up in store’ en
‘ship-from-store’ mogelijkheden, maar werden door een verouderd POS met een inflexibele architectuur beperkt," aldus Marie-Soleil Tremblay, senior vice-president Sales, Operations & RPI bij Groupe Dynamite Inc. "Manhattan's POS-oplossing zal onze retailmedewerkers de state-of-the-art tools bieden die ze nodig hebben om een moderne en gepersonaliseerde winkelervaring te bieden."

"Groupe Dynamite maakt gebruik van Manhattan Active Omni's robuuste Order Management, Store Fulfilment en Store Inventory Management functionaliteiten. We zijn blij dat we een toonaangevende Point of Sale-oplossing, met zijn geavanceerde omni-cart en clienteling-functionaliteit, aan deze krachtige applicatiesuite kunnen toevoegen," vervolgde Tremblay.

"Groupe Dynamite bouwt aan de winkel van de toekomst en Manhattan is er trots op de technologische basis voor dit initiatief te leveren," zegt Bob Howell, senior vice president Americas bij Manhattan Associates. "Met zijn microservices en cloud-native architectuur zal Manhattan Active Point of Sale Groupe Dynamite de flexibiliteit geven om het voortdurend veranderende winkelgedrag van klanten bij te houden en een grote schaalbaarheid te bieden."