Groupe Dynamite moderniseert winkelervaring met Manhattan Active® Point of Sale

NIEUWEGEIN, 05 april, 2021

Groupe Dynamite Modernizes Its Shopping Experience with Manhattan Active® Point of Sale

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft bekendgemaakt dat Groupe Dynamite, eigenaar van de populaire modemerken Dynamite en Garage, Manhattan Active® Point of Sale heeft geselecteerd om een modernere, klantgerichte winkelervaring te leveren. De retailer begint deze zomer met de implementatie van Manhattan's Point of Sale (POS) oplossing in 10 pilot stores, met plannen om later dit jaar naar de overige 300+ retaillocaties uit te breiden.

Groupe Dynamite creëert, ontwerpt, verkoopt en distribueert een constant veranderende collectie aan meer dan 300 retailwinkels in de VS en Canada. De retailer gebruikt Manhattan's Omni- en Warehouse Management-oplossingen om de stroom van producten via deze winkels en zijn Canadese distributiecentrum te beheren, maar de progressie naar echte omnichannel commerce werd door een verouderd point-of-sale-systeem belemmerd.

"We wilden de nieuwste fulfilmentmethoden toevoegen, zoals ‘buy online pick-up in store’ en
‘ship-from-store’ mogelijkheden, maar werden door een verouderd POS met een inflexibele architectuur beperkt," aldus Marie-Soleil Tremblay, senior vice-president Sales, Operations & RPI bij Groupe Dynamite Inc. "Manhattan's POS-oplossing zal onze retailmedewerkers de state-of-the-art tools bieden die ze nodig hebben om een moderne en gepersonaliseerde winkelervaring te bieden."

"Groupe Dynamite maakt gebruik van Manhattan Active Omni's robuuste Order Management, Store Fulfilment en Store Inventory Management functionaliteiten. We zijn blij dat we een toonaangevende Point of Sale-oplossing, met zijn geavanceerde omni-cart en clienteling-functionaliteit, aan deze krachtige applicatiesuite kunnen toevoegen," vervolgde Tremblay.

"Groupe Dynamite bouwt aan de winkel van de toekomst en Manhattan is er trots op de technologische basis voor dit initiatief te leveren," zegt Bob Howell, senior vice president Americas bij Manhattan Associates. "Met zijn microservices en cloud-native architectuur zal Manhattan Active Point of Sale Groupe Dynamite de flexibiliteit geven om het voortdurend veranderende winkelgedrag van klanten bij te houden en een grote schaalbaarheid te bieden."

Ontvang actueel product-, klant- en partnernieuws direct van Manhattan Associates op LinkedIn, Twitter en Facebook.

Over Groupe Dynamite

Groupe Dynamite Inc. (GDI) is een in Montreal gevestigde private wereldwijde retailer die sinds 1975 toegankelijke mode ontwerpt en creëert. De twee toonaangevende kleding- en accessoiremerken van de retailer, Garage en Dynamite, vormen de kern van het succes. Met meer dan 300 winkels in Noord-Amerika biedt GDI stijlgerichte consumenten een omnichannel winkelervaring.

Het innovatieve managementteam van Groupe Dynamite, dat een voortrekkersrol speelt in de mode in Noord-Amerika, begrijpt dat succes en een lange levensduur gevoed worden door een creatieve en inclusieve cultuur. Groupe Dynamite Inc. is de winnaar van de prestigieuze Montreal Employer of the Year Award en Canada's Top Employer for Young People Award.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl