Manhattan Associates voor de veertiende achtereenvolgende keer benoemd tot een leider in Gartner® Magic Quadrant™ voor WMS

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH), een wereldwijde leider in supplychaincommerce-oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het voor de veertiende keer op rij is uitgeroepen tot een Leader in het Gartner Magic Quadrant voor Warehouse Management Systems. Het rapport evalueerde dit jaar 17 leveranciers en Manhattan scoorde wederom het hoogst op zijn vermogen om uit te voeren en uiterst rechts op compleetheid van visie. Manhattan is sinds de start van het rapport in 2006 in elk WMS Magic Quadrant van Gartner tot Leader benoemd.

Het bedrijf is ook een pionier in het samenbrengen van warehouse- en labour management, automatisering en transport- en yardmanagement in één allesomvattende supplychainexecutie-oplossing. Ondersteund door de meest ervaren service- en supportteams in de branche, zijn Manhattan's WMS-oplossingen gamechangers voor elk bedrijf dat in complexe, veeleisende en onvoorspelbare omgevingen opereert.

"We zijn verheugd dat we opnieuw door Gartner Research zijn uitgeroepen tot een Leader in Warehouse Management Solutions", zegt Brian Kinsella, senior vice president Product Management bij Manhattan Associates. "We beschouwen onze positie als een weerspiegeling van een combinatie van ons baanbrekende Manhattan Active-technologieplatform en onze toonaangevende functionele innovatie. De mogelijkheid om samen te werken met zo veel van 's werelds beste supplychain professionals stelt ons in staat om Manhattan Active WM sneller dan ooit te verbeteren."

Manhattan Active® Warehouse Management is cloud-native en gebouwd op een microservicesarchitectuur om de uitdagingen van vandaag en morgen aan te gaan. Het bevordert warehouse operations die verder gaan dan picking, packing en shipping om een hyper-flow van goederen en informatie door het distributiecentrum te creëren en feilloos uit te voeren. Het is doordrenkt met gedragswetenschap en gamification en creëert meer aantrekkelijke en lonende ervaringen voor warehouse medewerkers.

Klik HIER om een gratis exemplaar van het Gartner WMS Magic Quadrant rapport te downloaden.

[1] Gartner, Magic Quadrant for Warehouse Management Systems, Simon Tunstall, Dwight Klappich, Rishabh Narang, June 1, 2022.