Manhattan Associates opnieuw een leider in 2021 Gartner Magic Quadrant voor transportmanagementsystemen

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft vandaag aangekondigd dat het voor het derde achtereenvolgende jaar is benoemd tot een Leader in Gartner Inc.'s Magic Quadrant for Transportation Management Systems.¹

Veranderende leveringsverwachtingen van consumenten, reducties in winkelgroottes en -locaties en bedrijfscontinuïteit behouden, hebben een groeiende behoefte aan transparante en uniforme transportoplossingen gecreëerd. Manhattan's krachtige TMS in combinatie met de wendbare integratie- en implementatiediensten positioneren het als een leider in deze snel evoluerende industrie.

"Het is een eer om wederom door Gartner Research als een Leader in transportmanagement- oplossingen te worden erkend", zegt Gregg Lanyard, director of Product Management voor Manhattan Associates. "Manhattan TMS is ontworpen om elke transportfunctie te beheren, over elke modus of grootte van het netwerk. De state-of-the-art modellerings- en optimalisatietools kunnen de winstgevendheid verhogen, de CO2-voetafdruk van een bedrijf verlagen en gebruikers helpen toekomstige veranderingen te voorspellen en zich eraan aan te passen."

Manhattan's TMS ontving een van de top drie hoogste scores voor Level 4 Complexity en Level 5 Complexity Use Cases in het Gartner Critical Capabilities²-rapport dat bij het Magic Quadrant hoort. Manhattan werd ook geprezen door zijn klanten op de Gartner Peer Insights website. In vergelijking met de andere TMS Leaders werd Manhattan's oplossing het meest aanbevolen door klanten en het hoogst gewaardeerd voor Integratie & Deployment en Service & Support.

Manhattan's transport- en logistieke managementoplossingen maken gebruik van geavanceerde intelligentie om de moeilijkste transportproblemen op te lossen. De software stelt verladers en vervoerders in staat flexibeler te zijn en beter in te spelen op prijs- en servicedruk om inbound en outbound logistiek management en carrier management te harmoniseren.

Om een gratis exemplaar van het Gartner TMS Magic Quadrant rapport te downloaden, klik HIER.

¹ Gartner, Magic Quadrant for Transportation Management Systems, Bart De Muynck, Brock Johns, Oscar Sanchez Duran, Carly West, March 30, 2021.

² Gartner, Critical Capabilities for Transportation Management Systems, Bart De Muynck, Brock Johns, Oscar Sanchez Duran, Carly West, April 5, 2021.