Manhattan Associates voor de twaalfde achtereenvolgende keer gepositioneerd als een leider in Gartner’s Magic Quadrant voor WMS

Manhattan Associates maakt bekend als een leider in Gartner’s Magic Quadrant voor Warehouse Management Systems (WMS) van mei 2020 te zijn gepositioneerd. Het rapport evalueerde dit jaar 15 leveranciers en Manhattan werd opnieuw het hoogst gepositioneerd voor ‘ability to execute’ en voor ‘completeness of vision’.

"We zijn vereerd met deze erkenning van Gartner. Meer dan wat ook denken we dat dit het resultaat  is van onze nauwe samenwerking en relaties met klanten, waaronder enkele van de meest innovatieve en progressieve supplychainprofessionals in vele sectoren", stelt Brian Kinsella, senior vice president Product Management voor Manhattan Associates. “In de dertig jaar dat we bestaan hebben we sterk de nadruk gelegd op gezamenlijke innovatie, wat tot een rijk en zeer configureerbaar WMS met implementaties over de hele wereld heeft geleid".

Manhattan's Warehouse Management, onderdeel van Manhattan Active® Supply Chain, is ontworpen om distributiecentra te helpen succesvol te zijn in de omnichannelmarkt. De oplossing maximaliseert operationele efficiëntie en optimaliseert de prestaties van het fulfilmentcentre.

Ontvang actueel product-, klant- en partnernieuws direct van Manhattan Associates op LinkedIn, Twitter en Facebook.

Garter disclaimer

Gartner doet geen aanbevelingen voor een leverancier, product of service die in zijn onderzoekspublicaties worden weergegeven, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste ratings of een andere aanduiding. De onderzoekpublicaties van Gartner geven de mening van Gartner's research & advisory organisatie weer en mogen niet als verklaring of feit worden opgevat. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van garanties voor verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

[1] Positioned as a Leader and listed as Manhattan Associates WM for Open Systems in Magic Quadrant for Warehouse Management Systems, 2006, 2008, 2009; as Manhattan Associates WMOS in Magic Quadrant for Warehouse Management Systems 2010, 2012 – 2014; as Manhattan Associates in Magic Quadrant for Warehouse Management Systems 2016 – 2019.