Sonepar Group kiest Manhattan Active® Warehouse Management om zijn wereldwijde distributienetwerk te transformeren en harmoniseren

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft vandaag aangekondigd dat https://www.technischeunie.nl/ Sonepar Group, de wereldleider in distributie van elektrische producten, systemen en diensten, zijn huidige Manhattan Active® Warehouse Management-opdracht uitbreidt ter ondersteuning van zijn voortdurende wereldwijde omnichannel supplychaintransformatie.

Als reactie op de aanzienlijke e-commercegroei en de vraag van klanten naar een naadloze digitale en fysieke ervaring, investeert Sonepar Group in Manhattan's toonaangevende oplossingen om de hoogste standaard van dienstverlening te leveren op een snelle, betrouwbare en duurzamere manier.

Het Franse bedrijf heeft een ambitieuze agenda op het gebied van supply chain en digitale transformatie: het doel is om de eerste wereldwijde B2B-distributeur van elektrotechnische producten te worden die al zijn klanten een volledig gedigitaliseerde omnichannelervaring biedt. Sonepar maakt gebruik van zijn multichannel distributie- en logistieke netwerk om zijn supply chain te optimaliseren, concurrerende prijzen te bieden en klantrelaties te verbeteren. De producten zijn altijd en overal verkrijgbaar: in de vestigingen, de showrooms, online en via mobiele apparaten.

Met deze uitrol bouwt Sonepar voort op eerdere successen met Manhattan's Warehouse Management-oplossingen bij zijn dochterondernemingen Technische Unie en Van Egmond Groep in Nederland en Mayflex in het Verenigd Koninkrijk. Manhattan Active Warehouse Management wordt in eerste instantie uitgerold bij Sonepar's Cebeo-divisie in België waarna andere locaties volgen

"Manhattan's cloud-native supplychainoplossingen zijn innovatief en draaien op een uniek platform dat ons in staat stelt de snelle uitrol van state-of-the-art distributiefaciliteiten wereldwijd te stimuleren wat het kooptraject van onze klanten ondersteunt en hen een naadloze omnichannelervaring biedt", aldus Jo Verbeek, chief supply chain officer bij Sonepar.

"We geloven dat het uitbreiden van het wereldwijde partnerschap met Manhattan Sonepar Group zal helpen om de eerste wereldwijde B2B-distributeur van elektrotechnische producten te worden die in staat is om een complete omnichannelervaring te leveren aan elk van onze klanten, op een duurzamere en kosteneffectievere manier. We kijken ernaar uit om de komende jaren met Manhattan's experts samen te werken om dit strategische doel voor de lange termijn te realiseren," eindigde Verbeek.

Henri Seroux, senior vice president, EMEA bij Manhattan Associates voegde hieraan toe: "De kern van Sonepar's aanbod is vandaag de dag de noodzaak om in te spelen op de unieke en evoluerende eisen van elke klant. Door gedigitaliseerde en georkestreerde omnichannelmogelijkheden te bieden via Manhattan Active Warehouse Management en onze andere cloud-native Manhattan Active® Supply Chain-oplossingen, draagt Manhattan aantoonbaar en actief bij aan Sonepar's internationale bedrijfsdoelstellingen en ook aan het succes op lange termijn."

Martine Toussaint

Sr. Marketing Manager

Neem contact op met het Manhattan-team voor meer informatie.

Neem contact met ons op

Related Information