Manhattan Associates rapporteert recordresultaten voor het vierde kwartaal en het volledige jaar 2021

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supplychain- en omnichanneloplossingen, heeft een omzet van $171,5 miljoen gerealiseerd in het vierde kwartaal, dat 31 december 2021 eindigde. De GAAP winst per aandeel voor zowel Q4 2021 als 2020 bedroeg $0.32. De non-GAAP winst per aandeel voor Q4 2021 bedroeg $0,48 in vergelijking met $0,45 in Q4 2020.

"We zijn het jaar sterk geeindigd en boekten ons derde opeenvolgende recordomzetkwartaal, dat opnieuw onze verwachtingen overtrof," aldus Manhattan Associates’ president en CEO Eddie Capel. "Onze Manhattan Active®-oplossingen blijven onze leidende positie versterken en de vraag vanuit de markt naar ons unified supplychaincommerceplatform neemt wereldwijd toe, wat tot een RPO-groei van 126% heeft geleid."

"We zien 2022 met vertrouwen tegemoet en zijn enthousiast over de mogelijkheden om onze klanten te helpen hun supply chains digitaal te transformeren en zo succes mogelijk te maken. Ook al blijven we op macro-niveau te maken hebben met onrustige tijden, economisch en zakelijk gezien gaat het met ons voor de wind", concludeert de heer Capel.

Lees het volledige Engelstalige persbericht

Media Contact - Financial

Michael Bauer

Director, Investor Relations

Martine Toussaint

Sr. Marketing Manager

Neem contact op met het Manhattan-team voor meer informatie.

Neem contact met ons op

Related Information