Manhattan Associates voor de elfde achtereenvolgende keer benoemd tot een leider in Gartner’s Magic Quadrant voor Warehouse Management Systemen

NIEUWEGEIN, 05 juni, 2019

Manhattan Associates is door Gartner uitgeroepen tot een leider in het Magic Quadrant voor Warehouse Management Systemen (WMS)1. Manhattan Associates is trots dat zij opnieuw het hoogst gepositioneerd is voor ‘completeness of vision’ en ‘ability to execute’.

"Manhattan Associates is trots om door Gartner voor de elfde opeenvolgende keer als een leider te worden erkend", zegt Brian Kinsella, senior vice president product management bij Manhattan Associates. "Dankzij onze klanten kunnen wij zij aan zij met de meest vooruitstrevende supply chain-professionals ter wereld werken en blijven innoveren. Deze nauwe samenwerking biedt de mogelijkheid om technologieën zoals de volgende generatie automatisering, machine learning, moderne mobiliteit en IoT te ontwikkelen. In de historie van Manhattan hebben wij niet eerder zoveel innovatiekracht gehad op het gebied van WMS als vandaag de dag.”

Gedurende de afgelopen 30 jaar heeft Manhattan Associates vooropgelopen in het gebruik van diverse geavanceerde technologieën die de product- en informatiestroom tussen fabrikanten, groothandelaren en retailers verbeteren. In de jaren '90 ontwikkelde het bedrijf de eerste oplossing voor winkelbevoorrading en was het de eerste leverancier die geavanceerde 3D-optimalisatie toepaste in zijn WMS.

Onlangs heeft Manhattan een aantal geavanceerde technologische oplossingen geïntroduceerd waarmee klanten hun voorsprong binnen de snel veranderende ontwikkelingen in de supply chain behouden. Order Streaming, een AI-gestuurde fulfilment workflow en taakoptimalisatie-engine, maakt het mogelijk om gelijktijdig wave en waveless fulfilment uit te voeren zodat pallets en pakketten met hetzelfde gemak snel kunnen worden afgehandeld. Manhattan is ook het eerste bedrijf dat een Warehouse Execution Systeem (WES) in zijn WMS heeft geïmplementeerd, dit om snel en naadloos met elke automatisering te integreren en alle verschillende workflows efficiënt te orkestreren.

Ontvang actueel nieuws over producten, klanten en partners van Manhattan Associates op TwitterLinkedin en Facebook.

[1] Gartner, “Magic Quadrant for Warehouse Management Systems,” C. Dwight Klappich, Simon Tunstall, 8 mei 2019.

Gartner Disclaimer:

Gartner doet geen aanbevelingen voor een leverancier, product of service die in zijn onderzoekspublicaties worden weergegeven, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste ratings of een andere aanduiding. De onderzoekpublicaties van Gartner geven de mening van Gartner's Research & Advisory-organisatie weer en mogen niet als verklaring of feit worden opgevat. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van garanties voor verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl