Manhattan Associates rapporteert recordomzet tweede kwartaal 2019

Het bedrijf verhoogt jaaromzet en EPS guidance

NIEUWEGEIN, 26 juli, 2019

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van oplossingen voor de supply chain en omnichannel commerce, heeft de financiële resultaten voor het tweede kwartaal bekendgemaakt. Zij rapporteerde een totale opbrengt van 154,3 miljoen dollar aan inkomsten voor het tweede kwartaal dat 30 juni 2019 eindigde, waarbij  de nieuwe norm voor opbrengsterkenning met terugwerkende kracht wordt toegepast. De GAAP winst per aandeel voor Q2 2019 bedroeg $0.32 in vergelijking met $0.42 in Q2 2018. De non-GAAP winst per aandeel voor Q2 2019 bedroeg $0.42 in vergelijking met $0.47 in Q2 2018.

“Het tweede kwartaal van 2019 was weer een solide groeikwartaal voor Manhattan Associates waarin we een recordomzet boekten die door een sterke vraag onze winstverwachtingen overtrof”, aldus Eddie Capel, president en CEO van Manhattan Associates. “In een turbulente wereldwijde markt, bleven onze Manhattan Active® omnichannel-, inventory- en supplychainoplossingen een solide omzetmomentum stimuleren, wat een positieve uitwerking heeft op de balans van 2019. We blijven gefocust op de groei van onze klanten en manieren om hen in staat te stellen deze groei te versnellen, terwijl daarnaast aanzienlijk in innovatie wordt geïnvesteerd om duurzame groei op lange termijn te bereiken in 2019 en daarna”, voegde de heer Capel toe.

Het volledige, Engelstalige persbericht is hieronder te lezen: