Manhattan Associates benoemd tot een leider in Gartner’s Magic Quadrant voor transportmanagementsystemen

NIEUWEGEIN, 16 juni, 2020

Manhattan Associates maakt bekend dat zij met hun TMS-oplossing benoemd zijn tot een leider in Gartner Inc.’s Magic Quadrant voor transportmanagementsystemen[1]. Manhattan’s TMS helpt verladers en vervoerders om de transportuitdagingen van vandaag het hoofd te bieden met end-to-end bedrijfsprocessen die inbound- en outboundlogistiek op elkaar afstemmen.

“Erkend worden voor het feit dat we daadwerkelijk onze wereldwijde mogelijkheden voor uitvoering (‘ability to execute’) hebben ontwikkeld, bevestigt, naar onze mening, onze focus op de klant”, aldus Gregg Lanyard, director of product management bij Manhattan Associates. “Onze constante wereldwijde investering in mensen, producten, processen en partnerships biedt onze klanten een cloud-native en multimodaal TMS dat hen in staat stelt zich snel en proactief aan veranderingen in de supply chain aan te passen.”

Manhattan is uniek gepositioneerd om te voldoen aan de wereldwijde behoeften van grote, geavanceerde verladers en hun meer gestroomlijnde middelgrote tegenhangers. Zo heeft PLUS Retail, een supermarktketen met 263 winkels in Nederland, onlangs Manhattan’s TMS geselecteerd ter ondersteuning van hun strategie voor Optimized Delivery Network (ODN). “Het cloudgebaseerde TMS van Manhattan biedt ons flexibiliteit in combinatie met een volledige end-to-end ondersteuning voor alle transportfuncties in ons gehele logistieke netwerk inclusief wagenparken van derden”, stelt Roelof Zwaagstra, Inkoper Not For Resale bij PLUS Retail.

Manhattan’s TMS maakt deel uit van de Manhattan Active® Supply Chain Solution suite. Deze suite stelt ondernemingen in staat om grote en complexe operaties te optimaliseren, zich aan veranderingen in de markt en de vraag aan te passen, te groeien en innoveren met technologie die altijd actueel en overal beschikbaar is.

Download hier een gratis exemplaar van het Gartner-rapport. of ontvang actueel product-, klant-, en parternieuws direct van Manhattan Associates op LinkedIn, Twitter en Facebook.

Garter disclaimer

Gartner doet geen aanbevelingen voor een leverancier, product of service die in zijn onderzoekspublicaties worden weergegeven en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste ratings of een andere aanduiding. De onderzoekpublicaties van Gartner geven de mening van Gartner's research & advisory organisatie weer en mogen niet als verklaring of feit worden opgevat. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van garanties voor verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

[1] Gartner, Magic Quadrant for Transportation Management Systems, Bart De Muynck, Brock Johns, Oscar Sanchez Duran, March 25, 2020.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl.