Manhattan Associates benoemd tot een leider in Order Management Systemen

Cloud native oplossing behaalt de hoogste score in strategie

ATLANTA, 26 september, 2018

Manhattan Associates, Inc. (NASDAQ: MANH) is uitgeroepen tot een leider in The Forrester WaveTM: Order Management Systems (OMS) Q3 2018, een rapport van Forrester Research. Het voor geavanceerde omnichannelomgevingen ontwikkelde Order Management Systeem van Manhattan behaalde de hoogste score in de categorie strategie, met de hoogst haalbare scores op de criteria productvisie en innovatie roadmap. De analisten van Forrester beoordeelde Manhattan’s OMS ook met de hoogste scores op de criteria orderchannelmogelijkheden, store fulfilment, orderorkestratie en contactcentermogelijkheden.

Forrester beoordeelde de ordermanagementproducten op 40 criteria. Manhattan’s OMS behaalde de hoogst mogelijke scores in 23 van deze categorieën. In het rapport wordt ook Manhattan’s sterke aanbod aan mogelijkheden op het gebied van store fulfilment benoemd, waaronder endless aisle, BOPIS en ship-from-store. Het rapport beschrijft Manhattan’s OMS als “een goede match voor bedrijven die op zoek zijn naar een cloudgebaseerde oplossing van enterpriseklasse, met robuuste features en functionaliteit die voor complexe maar veelvoorkomende omnichannelscenarios zijn gebouwd.”

“We zijn vereerd om tot een leider in de Forrester OMS Wave te worden benoemd. Deze plaatsing vormt een bevestiging van de succesvolle samenwerking en innovatie die we samen met onze klanten hebben gerealiseerd, sommige van de meest succesvolle omnichannelbedrijven ter wereld”, aldus Brian Kinsella, senior vice president Product Management bij Manhattan Associates. Onze OMS-klanten ontvangen onmiddellijk toegang tot deze verbeteringen zonder zich zorgen hoeven te maken over een upgrade, en zijn volledig flexibel om de oplossing met hun bedrijfseigen innovaties uit te breiden.

Manhattan’s Order Management-oplossing maakt deel uit van het Manhattan ActiveTM Omni platform, een technologisch geavanceerde omnichannel commerce oplossing. Manhattan Active Omni is gebouwd voor de cloud en levert niet alleen een ordermanagementoplossing, maar omvat ook de nieuwe generatie point of sale, intuïtief store fulfilment, omnichannelpromoties en een op retail gericht CRM met casemanagement en native social integratie zodat retailers hun klantbeloften daadwerkelijk kunnen realiseren.

Download een gratis versie van het Forrester rapport via deze link.

Ontvang actueel nieuws over producten, klanten en partners van Manhattan Associates op Twitter en Facebook.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl