Brooks Brothers kiest Manhattan Active™ Omni voor naadloze omnichannelcommerce

Tweehonderd jaar oude retailer moderniseert supply chain om wereldwijde omnichannelklantervaring te verbeteren

NIEUWGEIN, 01 november, 2018

Brooks Brothers, de oudste fashion retailer in de VS, kiest Manhattan Associates (NASDAQ: MANH) voor het verbeteren van de klantenservice- en omnichannelwinkelervaring voor klanten wereldwijd. Het bedrijf, met het hoofdkantoor in New York, gebruikt Manhattan Active Omni als “buy anywhere, get anywhere” customerexperienceplatform voor het volledige netwerk van 300 winkels.

Manhattan Active Omni brengt ordermanagement- en storefulfilmentapplicaties samen op één platform. Hierdoor wordt het voor retailers mogelijk om uitstekend store fulfilment via alle kanalen te realiseren. Klanten krijgen hierdoor altijd dezelfde snelle en optimale klantervaring, ongeacht hoe en waar ze shoppen. Medewerkers van Brooks Brothers hebben via Manhattan Active Omni 360°-inzicht in klantinformatie en in de voorraadniveaus van alle winkels, zodat zij in staat zijn een naadloze omnichannelervaring te bieden.

“Als oudste modewinkelketen van de VS hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de klantervaring die we leveren”, aldus Todd Treonze, CIO van Brooks Brothers. “Manhattan Active Omni helpt ons onze service en de customer journey via de verschillende kanalen te verbeteren. Hierdoor weten we zeker dat onze klanten overal ter wereld de optimale winkelervaring hebben, waar en hoe ze willen winkelen, zoals zij van ons gewend zijn.”

“Misschien wel de grootste uitdaging van retailers vandaag is het voldoen aan de snel veranderende wensen en eisen van klanten”, aldus Eddie Capel, president en CEO van Manhattan Associates. “Manhattan Active Omni helpt grote merken als Brooks Brothers om de grenzen tussen de verschillende kanalen te laten vervagen. De oplossing biedt organisatiebreed inzicht in klantinformatie en voorraden, wat zorgt voor een consistente klantervaring en hogere klantloyaliteit.”

Ontvang actueel nieuws over producten, klanten en partners van Manhattan Associates op LinkedInTwitter en Facebook.

Over Brooks Brothers

Het in 1818 opgerichte Brooks Brothers bood als eerste fabrikant ready-to-wear kleding aan en is door de jaren heen bekend geworden met productintroducties zoals seersucker, madras, strijkvrije overhemden en de originele button-down kraag. Twee eeuwen later is Brooks Brothers er trots op dezelfde tradities en waarden hoog te houden, terwijl zij daarnaast dé retailer voor dames en heren van elke generatie is. Sinds de oprichting 200 jaar geleden in New York is Brooks Brothers uitgegroeid tot een bekende internationale retailer met een voortdurende focus op uitstekende service, kwaliteit, stijl en waarde.

Ga voor meer informatie naar: www.BrooksBrothers.com en op social media via @BrooksBrothers.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl