Manhattan Associates kondigt recordresultaten eerste kwartaal 2019 aan

NIEUWEGEIN, 29 april, 2019

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van oplossingen voor supply chain en omnichannel commerce, heeft de financiële resultaten voor het eerste kwartaal bekendgemaakt. Zij rapporteerde een totaal van 148,4 miljoen dollar aan inkomsten voor het eerste kwartaal dat 31 maart 2019 eindigde, waarbij de nieuwe standaard voor erkenning van opbrengsten met terugwerkende kracht wordt toegepast. De GAAP winst per aandeel voor Q1 2019 bedroeg $0.32 in vergelijking met $0,33 in Q1 2018. De non-GAAP winst per aandeel voor Q1 2019 bedroeg $0.41 in vergelijking met $0.37 in Q1 2018.

“We zijn erg tevreden met de start van 2019 waarin we een recordopbrengst wisten te behalen en solide groei in de winst per aandeel van software en servicesopbrengsten wereldwijd zagen. Investeringen in onze Manhattan Active™ omnichannel-, inventory- en supply chain-oplossingen versterken de vraag en de groei in opbrengsten”, aldus Eddie Capel, President en CEO bij Manhattan Associates. “Dankzij de evolutie in omnichannel, inventory en supply chain in onze doelmarkten ontstaat er een acute behoefte voor Manhattan’s software. Dit stelt onze klanten in staat om met Push Possible® het onmogelijke mogelijk te maken. We blijven investeren in innovatie en zijn optimistisch over onze groeikansen in 2019 en verder, aldus de heer Capel.”

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl