Manhattan Associates kondigt Partner Performance

NIEUWEGEIN, 22 mei, 2019

Manhattan Associates heeft Connors Group, Deloitte, Logistica de Mexico en Zebra Technologies benoemd tot de Manhattan 2018 Partner Performance Club, als erkenning voor hun belangrijke bijdragen aan customer engagements gedurende het afgelopen jaar. De aankondiging werd gedaan tijdens Momentum 2019, het jaarlijkse klantenevenement van Manhattan Associates.

“Manhattan is trots om samen te werken met veel van ’s werelds toonaangevende bedrijven om onze gezamenlijke klanten te voorzien van de krachtigste omnichannel-, inventory-, en supplychainoplossingen in de industrie”, zegt Eric Lamphier, senior director alliances bij Manhattan Associates. “De winnaars van de Partner Performance Club van dit jaar hebben uitzonderlijke bijdragen geleverd die zowel strategische meerwaarde als een blijvend zakelijk effect opleveren.”

De Hardware Partner of the Year award wordt uitgereikt aan het bedrijf dat de meest uitgebreide hardware-oplossingen levert aan gezamenlijke klanten. Winnaar 2018: Zebra Technologies

De Consulting Partner of the Year is bedoeld voor het bedrijf dat de meest succesvolle samenwerking met gezamenlijke klanten heeft. Winnaar 2018: Deloitte

De LATAM Partner of the Year wordt uitgereikt aan het bedrijf dat de meest succesvolle samenwerking met gezamenlijke klanten in Latijns-Amerika heeft. Winnaar 2018: Logística de Mexico

Innovative Partner of the Year wordt het bedrijf dat het meest innovatieve aanbod en het meest innovatieve rendement voor gezamenlijke klanten biedt. Winnaar 2018: Connors Group

Het Manhattan Value Partner (MVP)-programma is een ecosysteem van integrators/consultants, complementaire software- en hardwareleveranciers, wiens gecombineerde expertise en producten de levering van supplychainoplossingen aan gezamenlijke klanten garanderen. Elk jaar selecteert Manhattan enkele van hun MVP’s voor de Manhattan Partner Performance Club als beloning voor hun doeltreffendheid in omnichannel, inventory en supply chain.

Ontvang up-to-date product-, klant- en partnernieuws rechtstreeks via Manhattan Associates op Twitter, LinkedIn en Facebook.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl