Manhattan Associates’ Dennis Story wint CFO of the Year Award

NIEUWEGEIN, 23 mei, 2019

Dennis Story, executive vice president en chief financial officer bij Manhattan Associates, is benoemd is tot ‘ CFO of the Year’ door The Atlanta Business Chronicle. Deze prijs bekroont de prestaties van CFO’s in Atlanta in openbare, particuliere en non-profit organisaties. Story wordt geroemd voor zijn rol in het verfijnen en operationaliseren van het financiële langetermijnmodel van Manhattan Associates en het ondersteunen van de groei van het bedrijf en de overgang naar een een cloud-abonnementsservice.

Als geboren en getogen inwoner van Atlanta heeft Dennis Story meer dan drie decennia aan ervaring in zijn vakgebied opgedaan. Inmiddels is hij 14 jaar in dienst als CFO bij Manhattan Associates en is het bedrijf onder het bewind van Story significant gegroeid. Zo steeg de waarde van $600M in 2006 naar $4.5B in 2019. Onlangs leidden Story en zijn team ook de overgang van Manhattan Associates naar een op de cloudgebaseerde abonnementsservice in 2017. Onder de leiding van Story is de overgang voorspoedig verlopen, wat heeft geleid tot een positieve impact op de omzet van dit jaar.

“Manhattan is gericht op innovatie, we streven er dan ook altijd naar om ons aanbod te evolueren om onze klanten beter van dienst te kunnen zijn. Ik ben vereerd om deel uit te mogen maken van het team dat de drijvende kracht achter die innovatie vormt en door The Atlanta Business Chronicle te worden erkend met deze prachtige prijs,” aldus Dennis Story.

Ontvang up-to-date product-, klant- en partnernieuws rechtstreeks via Manhattan Associates op Twitter, LinkedIn en Facebook.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl