Opbrengsten uit de cloud, licenties en services genereren record Q3-inkomsten voor Manhattan Associates

Bedrijf verhoogt jaaromzet en EPS-richtlijnen

NIEUWEGEIN, 28 oktober, 2019

Leverancier van supplychain- en omnichannelcommerce-oplossingen Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft  een recordomzet van $162.3 miljoen voor het derde kwartaal, wat 30 september jl. eindigde, bekend gemaakt. Hierbij werd met terugwerkende kracht de nieuwe standaard voor het vaststellen van de opbrengsten toegepast.

Vanwege de solide vraag naar al onze oplossingen heeft Manhattan Associates een sterke organische groei laten zien gedurende het derde kwartaal en dit resulteerde in een recordomzet.

De sterke omzet voor cloud, licenties en services overtrof onze verwachtingen en heeft voor uitzonderlijke operationele resultaten in onze voortdurende cloudtransitie gezorgd”, aldus

Eddie Capel, president en CEO van Manhattan Associates.

“Ons portfolio van Manhattan Active® omnichannel-, inventory- en supplychainoplossingen blijft een solide pijplijn en omzet genereren, wat ons goed positioneert voor de eindbalans van 2019 en daarna. Op basis van de vooruitzichten voor de rest van het jaar verhogen we onze omzet- en winstverwachting voor 2019.”

“Hoewel we voorzichtig zijn met betrekking tot wereldwijde geopolitieke en economische volatiliteit blijven we optimistisch over toekomstige kansen in de markt. De complexiteit van de supply chain en de evolutie van retail in onze focusmarkten zorgen voor een voortdurende behoefte aan onze oplossingen.”

“Dankzij positieve feedback van klanten en sterke competitieve winstcijfers, gecombineerd met voortdurende productontwikkelingen, stellen wij onze klanten in staat om met Push Possible® meer mogelijk te maken met hun commerce supply chains”, voegt Capel toe.

Bezoek https://ir.manh.com/quarterly-earnings voor een volledige weergave van het Q3-winstverslag.

Ontvang up-to-date product-, klant- en partnernieuws rechtstreeks via Manhattan Associates op Twitter, LinkedIn en Facebook.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl