L’Oréal sluit overeenkomst met Manhattan Associates

Het cosmeticabedrijf implementeert Manhattan Active® Warehouse Management

NIEUWEGEIN, 06 oktober, 2020

Cosmeticabedrijf L’Oréal heeft voor de implementatie van Manhattan Active® Warehouse Management gekozen, de schaalbare en flexibele software-as-a-service gebaseerde oplossing van Manhattan Associates (NASDAQ: MANH). De eerste implementatie wordt medio 2021 verwacht en zal naar verwachting eind 2023 wereldwijd in de distributiecentra van L'Oréal zijn uitgerold.

"L'Oréals wereldwijde netwerk van fulfilmentcentra zorgt ervoor dat de juiste producten op het juiste moment bij de consument terechtkomen, met zo min mogelijk impact op het milieu. Met Manhattan Active Warehouse Management hebben we een oplossing die onze flexibiliteit zal verbeteren dankzij de digitalisering, efficiëntie en productiviteit van onze distributiecentra", aldus Francisco Garcia Fornaro, group supply chain director bij L'Oréal.

Snelheid, aanpassingsvermogen en gebruiksgemak
Manhattan Active Warehouse Management is 's werelds eerste cloud-native warehousemanagementsysteem dat in staat is om elk aspect van distributie samen te brengen. Daarnaast hoeft het systeem nooit te worden geüpgraded. Dit nieuwste aanbod in de suite van cloudgebaseerde Manhattan Active Solutions is volledig op  microservicestechnologie gebaseerd en zal zorgen voor meer snelheid, aanpassingsvermogen en gebruiksgemak binnen de distributiecentra van L'Oréal.

Wereldwijd supplychainnetwerk
Henri Seroux, senior vice president EMEA bij Manhattan Associates: "We zijn erg enthousiast dat we het zorgvuldige wereldwijde selectieproces hebben doorstaan en dat we de innovatie, schaalbaarheid en flexibiliteit van onze cloud-native Manhattan Active Warehouse Management-oplossing naar het wereldwijde supplychainnetwerk van L'Oréal kunnen brengen."

"De geplande wereldwijde uitrol begint met Europa. Met het Manhattan servicesteam dat de volledige implementatie levert, zullen we tentoonspreiden welke end-to-end mogelijkheden we multinationale, toonaangevende merken zoals L'Oréal kunnen bieden", sluit Seroux af.

Ontvang actueel nieuws over producten, klanten en partners van Manhattan Associates op Twitter en Facebook en LinkedIn.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl.