Manhattan Associates opnieuw een leider in 2021 Gartner Magic Quadrant voor transportmanagementsystemen

ATLANTA, 21 april, 2021

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft vandaag aangekondigd dat het voor het derde achtereenvolgende jaar is benoemd tot een Leader in Gartner Inc.'s Magic Quadrant for Transportation Management Systems.¹

Veranderende leveringsverwachtingen van consumenten, reducties in winkelgroottes en -locaties en bedrijfscontinuïteit behouden, hebben een groeiende behoefte aan transparante en uniforme transportoplossingen gecreëerd. Manhattan's krachtige TMS in combinatie met de wendbare integratie- en implementatiediensten positioneren het als een leider in deze snel evoluerende industrie.

"Het is een eer om wederom door Gartner Research als een Leader in transportmanagement- oplossingen te worden erkend", zegt Gregg Lanyard, director of Product Management voor Manhattan Associates. "Manhattan TMS is ontworpen om elke transportfunctie te beheren, over elke modus of grootte van het netwerk. De state-of-the-art modellerings- en optimalisatietools kunnen de winstgevendheid verhogen, de CO2-voetafdruk van een bedrijf verlagen en gebruikers helpen toekomstige veranderingen te voorspellen en zich eraan aan te passen."

Manhattan's TMS ontving een van de top drie hoogste scores voor Level 4 Complexity en Level 5 Complexity Use Cases in het Gartner Critical Capabilities²-rapport dat bij het Magic Quadrant hoort. Manhattan werd ook geprezen door zijn klanten op de Gartner Peer Insights website. In vergelijking met de andere TMS Leaders werd Manhattan's oplossing het meest aanbevolen door klanten en het hoogst gewaardeerd voor Integratie & Deployment en Service & Support.

Manhattan's transport- en logistieke managementoplossingen maken gebruik van geavanceerde intelligentie om de moeilijkste transportproblemen op te lossen. De software stelt verladers en vervoerders in staat flexibeler te zijn en beter in te spelen op prijs- en servicedruk om inbound en outbound logistiek management en carrier management te harmoniseren.

Om een gratis exemplaar van het Gartner TMS Magic Quadrant rapport te downloaden, klik HIER.

¹ Gartner, Magic Quadrant for Transportation Management Systems, Bart De Muynck, Brock Johns, Oscar Sanchez Duran, Carly West, March 30, 2021.

² Gartner, Critical Capabilities for Transportation Management Systems, Bart De Muynck, Brock Johns, Oscar Sanchez Duran, Carly West, April 5, 2021.

Ontvang actueel product-, klant- en partnernieuws direct van Manhattan Associates op LinkedInTwitter en Facebook

Gartner Disclaimer

Gartner doet geen aanbevelingen voor een leverancier, product of service die in zijn onderzoekspublicaties worden weergegeven en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste ratings of een andere aanduiding. De onderzoekpublicaties van Gartner geven de mening van Gartner's research & advisory organisatie weer en mogen niet als verklaring of feit worden opgevat. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van garanties voor verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl