Manhattan Associates rapporteert recordomzet en winst per aandeel over eerste kwartaal 2021

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supplychain- en omnichanneloplossingen, heeft een omzet van $156,9 miljoen gerapporteerd in het eerste kwartaal dat 31 maart 2021 eindigde. De GAAP winst per aandeel voor zowel Q1 2021 als Q1 2020 bedroeg $0,35. De non-GAAP winst per aandeel voor Q1 2021 bedroeg $0,43, vergeleken met $0,40 voor Q1 2020.

"We zijn zeer tevreden over onze sterke start in 2021, met de beste omzet en winst per aandeel in het eerste kwartaal ooit, die onze verwachtingen overtreffen", aldus Manhattan Associates President en CEO Eddie Capel. "De toenemende vraag naar onze oplossingen zorgde voor recordboekingen in het eerste kwartaal, waarbij Remaining Performance Obligation (RPO) meer dan verdubbelde tot $421 miljoen ten opzichte van vorig jaar. Over de hele linie was de vraag naar onze oplossingen solide, de vraag naar met name Manhattan Active® Warehouse Management was indrukwekkend, wat op zijn beurt een sterke vraag naar diensten stimuleert en meer inzicht geeft in toekomstige omzetgroei. Met het oog op onze geweldige start van het jaar, verhogen we onze omzet- en winstverwachting voor het hele jaar."

"De turbulente wereldwijde situatie blijft het strategische belang van onze suite van Manhattan Active omnichannel-, voorraad- en supplychainoplossingen aantonen. We blijven gefocust op het faciliteren van onze klanten hun groei te versnellen en het onmogelijke mogelijk te maken, Push Possible®. Tegelijkertijd investeren we aanzienlijk in innovatie om duurzame groei op de lange termijn – in 2021 en daarna – te realiseren", concludeert Capel.

Media Contact - Financial

Michael Bauer

Director, Investor Relations

Martine Toussaint

Sr. Marketing Manager

Neem contact op met het Manhattan-team voor meer informatie.

Neem contact met ons op

Related Information