C&A selecteert Manhattan Active® Warehouse Management om zijn supply chain operations te moderniseren en te optimaliseren

NIEUWEGEIN, 28 juli, 2021

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft vandaag bekendgemaakt dat één van ‘s werelds grootste fashion retailer C&A, ervoor heeft gekozen om Manhattan Active® Warehouse Management in al haar vijf Braziliaanse distributiecentra te implementeren. De implementatie, die in 2022 moet zijn afgerond, is bij C&A's
e-commerce fulfilment centre in São Paulo begonnen en zal de retailer in eerste instantie helpen bij het managen van zijn snelgroeiende online business.

C&A is een toonaangevend modemerk met vestigingen in 21 landen. Al generaties lang blinkt de retailer uit in het aanbieden van betaalbare kleding in de nieuwste stijlen en mode. Het bedrijf opende zijn Braziliaanse activiteiten in 1976 en bedient nu miljoenen klanten per week in meer dan 300 winkels. Na een groei van 300% in e-commerceactiviteiten in 2020 had C&A een oplossing nodig die deze verschuiving in de vraag zou bijhouden en de distributieprocessen zou stroomlijnen terwijl het haar klanten de best mogelijke winkelervaring zou blijven bieden via alle kanalen.

Manhattan Active Warehouse Management is het eerste cloud-native warehousemanagementsysteem dat in staat is elk aspect van distributie samen te brengen en nooit hoeft te worden geüpgraded. Deze oplossing is volledig uit microservices opgebouwd en luidt een nieuw tijdperk van supplychainsnelheid, aanpassingsvermogen en gebruiksgemak in.

"We hadden een oplossing nodig die C&A vandaag zou ondersteunen en ons tegelijkertijd zou voorbereiden op de onzekerheden van morgen. Manhattan Active WM is het platform van de toekomst en precies wat wij onze klanten wilden bieden", aldus Alan Yarschel, director of supply chain bij C&A. "Deze marktleidende oplossing zal onze klanten voorzien van een geweldige winkelervaring, verbeterde voorraadbeschikbaarheid en snellere verzendtijden - naast vele andere voordelen."

"Als leider in warehousemanagementtechnologie kijkt Manhattan ernaar uit om C&A te helpen zijn klanten een winkelervaring van wereldklasse te bieden," zegt Pieter Van den Broecke, managing director Benelux en Duitsland bij Manhattan Associates. "Manhattan Active Warehouse Management zal ongetwijfeld de supply chain van C&A stroomlijnen en hen helpen hun snelle en sterke groei voort te zetten."

Ontvang actueel product-, klant- en partnernieuws direct van Manhattan Associates op Twitter, LinkedIn en Facebook.

Over C&A

Met meer dan 2.000 winkels in 21 landen en meer dan 60.000 medewerkers is C&A één van 's werelds grootste fashion retailers. Elke dag verwelkomt C&A meer dan vier miljoen bezoekers in haar winkels in Brazilië, Europa, China en Mexico, en biedt kwaliteitsmode voor het hele gezin tegen betaalbare prijzen. Voor meer informatie kunt u terecht op de website van C&A: www.c-a.com.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl