Manhattan Associates rapporteert recordkwartaalomzet en -resultaat

Bedrijf verhoogt verwachtingen voor opbrengst en winst per aandeel voor 2021

NIEUWEGEIN, 26 oktober, 2021

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), leverancier van supplychain- en omnichanneloplossingen, heeft een omzet van $169.2 miljoen gerapporteerd voor het derde kwartaal gerapporteerd dat 30 september 2021 eindigde. DE GAAP winst per aandeel voor het derde kwartaal was $0.57 vergeleken met $0.39 voor Q3 2020. De non-GAAP winst per aandeel voor Q3 2021 was $0.71 vergeleken met $0.51 in Q2 2020.

"Dankzij de solide vraag naar al onze oplossingen heeft Manhattan Associates in het afgelopen kwartaal een sterke groei laten zien, resulterend in een recordomzet en -winst. Cloud- en servicesinkomsten overtrof onze verwachtingen en zorgden voor uitzonderlijke operationele resultaten, aldus Manhattan Associates' president en CEO Eddie Capel. "Onze cloud-native suite van Manhattan Active®-oplossingen blijft een solide pijplijn en omzetmomentum genereren. Op basis van onze vooruitzichten voor de rest van het jaar verhogen we opnieuw onze 2021 full-year revenue and earnings guidance."

"Hoewel we gepast voorzichtig zijn wat de wereldwijde geopolitieke en economische volatiliteit betreft, blijven we optimistisch over de marktkansen die voor ons liggen. De complexiteit van de supply chain en de snelle veranderingen in digitale commerce hebben de behoefte aan onze flexibele en wendbare oplossingen vergroot. Belangrijk is dat we, met positieve feedback van klanten en sterke competitieve winpercentages, in combinatie met voortdurende toonaangevende innovatie, verwachten een RPO-mijlpaal van $1 miljard te bereiken in 2022, ongeveer een jaar eerder dan onze oorspronkelijke verwachtingen," voegde de heer Capel eraan toe.

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supply chain executie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud en on-premise oplossingen, zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcenter de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl