Next-gen Yard Management-oplossing voor unified supply chains

Vandaag tijdens Momentum, de jaarlijkse gebruikersconferentie, kondigde Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) haar vernieuwde Manhattan Active® Yard Management-oplossing aan om de visie van het bedrijf op een unified supply chain te bekrachtigen. Door yard management opnieuw te ontwerpen om naadloos samen te werken met warehouse- en transportmanagementoplossingen op één cloud-native platform, voltooit Manhattan de digitale unificatie van distributie en logistiek waar ze samenkomen in de fysieke wereld.

Deze verenigde aanpak creëert optimalisatiemogelijkheden die niet mogelijk zijn met traditionele silosystemen. De geavanceerde oplossing biedt een digital-twin-weergave van de yard en biedt gebruikers realtime inzichten en dynamische updates om teams te helpen snel risico's en kansen te identificeren. Dit geeft gebruikers duidelijk zicht op elke dockdeur en yardpositie, de trailers op elke locatie, trailerstatus, de inhoud van die trailers, realtime voortgang van inkomende en uitgaande warehouseactiviteiten, evenals informatie met betrekking tot ophanden zijnde aankomsten en bewegingen binnen de yard.

"Manhattan Active Yard Management combineert perfect warehouse- en transportplanning en -uitvoering om een echt verenigde supply chain te creëren", zegt Blake Coram, directeur Product Management bij Manhattan. "Het infuseren van het yardbeslissingsproces met intelligentie van zowel warehouse als transport zorgt voor optimale yardexecutie, efficiëntere warehouses en snellere en slimmere transportnetwerken."