Manhattan Associates Reports Record Third Quarter Results

Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH), leverancier van supplychain- en omnichannelcommerce-oplossingen, rapporteerde vandaag een omzet van $ 198,1 miljoen voor het derde kwartaal wat 30 september 2022 eindigde. De GAAP winst per aandeel bedroeg $0,47 voor het derde kwartaal van 2022 vergeleken met $0,57 voor het derde kwartaal van 2021. De non-GAAP winst per aandeel over Q3 2022 bedroeg $0,66 vergeleken met $0,71 in Q3 2021.

"Wij zijn zeer tevreden met onze kwartaalresultaten, met een recordomzet voor het derde kwartaal en een boven verwachting winst per aandeel. De vraag is sterk en bestendig in ons gevarieerde cloudproductportfolio", aldus Manhattan Associates president en CEO Eddie Capel.

"We zetten ons in voor het succes van onze klanten en blijven investeren in baanbrekende innovatie om hen digitaal te helpen transformeren. Hoewel de wereldwijde macro-omgeving turbulent blijft, zijn onze business fundamentals sterk en onze verhoogde 2022 guidance houdt adequaat rekening met aanhoudende volatiliteit," concludeert de heer Capel.

Media Contact - Financial

Michael Bauer